Τα Chatbots και η ικανοποίηση πελατών: διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών και χρήσης Chatbot στην ελληνική πραγματικότητα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
University of Macedonia   

Αποθετήριο :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα Chatbots και η ικανοποίηση πελατών: διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της ικανοποίησης και αφοσίωσης πελατών και χρήσης Chatbot στην ελληνική πραγματικότητα (EL)

Αριτζής, Ραφαήλ (EL)

Κίτσιος, Φώτιος (EL)

Electronic Thesis or Dissertation (EN)
Text (EN)

2024
2024-11-11T11:15:03Z


Η υιοθέτηση και αξιοποίηση των A.I. Chatbots στο σύγχρονο παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον τα τελευταία έτη αυξάνεται διαρκώς. Η ίδια τάση παρατηρείται και στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Ελλάδα, με αυτές να ποικίλουν σε μέγεθος και κλάδο δραστηριοποίησης, έχοντας ως στόχο την επίτευξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, της μείωσης των λειτουργικών εξόδων, την αύξηση της πελατειακής τους βάσης με απώτερο σκοπό την εξασφάλιση της επιβίωσής τους και την αύξηση των κερδών τους. Παρελθοντικές έρευνες εστιάζουν και αναδεικνύουν την ιδιαίτερη σημασία που κατέχουν οι μεταβλητές της ικανοποίησης και της αφοσίωσης πελατών σε ένα περιβάλλον που υιοθετεί την τεχνολογίας των A.I.Chatbots σε συνδυασμό με τα επιμέρους χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές τους. Σκοπός της εργασίας είναι η ανάδειξη και η αποσαφήνιση της σχέσης μεταξύ της ικανοποίησης και της αφοσίωσης πελάτων σε ένα περιβάλλον A.I. Chatbot και η εξαγωγή συμπερασμάτων για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό και τα καίρια σημεία στην επιτυχή υιοθέτηση της τεχνολογίας και την βελτίωση των επιχειρηματικών λειτουργιών και αποτελεσμάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 209 χρήστες A.I. Chatbots, ενώ για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος PLS-SEM και το στατιστικό πρόγραμμα SmartPLS 4. Η συμβολή της παρούσας είναι διττή͘͘· αφενός σκιαγραφεί τις προτιμήσεις των καταναλωτών και διερευνά την σχέση ικανοποίησης και αφοσίωσης σε ένα περιβάλλον χρήσης A.I. Chatbot, αφετέρου παράγει χρήσιμα συμπεράσματα αναφορικά με την ορθή εφαρμογή και υιοθέτηση της τεχνολογίας προς την βελτιστοποίηση λειτουργιών και τη επίτευξη των στόχων τους. (EL)
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. (EL)
Made available in DSpace on 2024-11-11T11:15:03Z (GMT). No. of bitstreams: 1 AritzisRafailMsc2024.pdf: 1896770 bytes, checksum: ce4a30a47cded63b9eed7e5440dfa192 (MD5) Previous issue date: 2024-11-04 (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2024-11-11T11:15:03Z (GMT) No. of bitstreams: 1 AritzisRafailMsc2024.pdf: 1896770 bytes, checksum: ce4a30a47cded63b9eed7e5440dfa192 (MD5) (EN)
Submitted by ΡΑΦΑΗΛ ΑΡΙΤΖΗΣ ([email protected]) on 2024-11-08T14:04:47Z No. of bitstreams: 1 AritzisRafailMsc2024.pdf: 1896770 bytes, checksum: ce4a30a47cded63b9eed7e5440dfa192 (MD5) (EN)


Ποιότητα Υπηρεσιών Ανάκτησης (EL)
Ποιότητα Επικοινωνίας (EL)
Ποιότητα Υπηρεσιών (EL)
A.I. Chatbots (EN)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.