Η τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο του μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
University of Macedonia   

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο του μάρκετινγκ (EL)

Ρήσσου, Μαρία Στυλιανή (EL)

Λίτινα, Αναστασία (EL)
Φιλιππιάδης, Ελευθέριος (EL)

Bachelor's Degree Paper (EN)
Text (EN)

2025
2025-02-14T12:54:49Z


Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή. (EL)
Η παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο <<Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον κλάδο του Μάρκετινγκ>> , επικεντρώνεται στην χρήση αλλά και επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στο Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικώς, γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια της τεχνητής νοημοσύνης και μια ιστορική αναδρομή από τις απαρχές ανακάλυψης της έως σήμερα. Έπειτα, παρουσιάζονται οι διάφοροι τομείς όπου μπορεί να εφαρμοστεί η τεχνητή νοημοσύνη και αναλύεται η επίδραση της στις επιχειρήσεις, τα ποικίλα οφέλη που παρουσιάζει αλλά και οι πιθανές απειλές και προκλήσεις που την διέπουν. Στη συνέχεια, εξετάζεται η έννοια του μάρκετινγκ με καθορισμό του ακριβούς ρόλου του, των διάφορων μορφών όπου διαιρείται αλλά και των ευρέων αντικειμένων που μπορούν να εφαρμοστούν. Ταυτόχρονα, γίνεται μια διερεύνηση της αναγκαιότητας της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, της μεγάλης επίδρασης που ασκεί στα τμήματα του και το μάρκετινγκ, αλλά και των πολυδιάστατων εφαρμογών του στο συγκεκριμένο τομέα στο παρόν και το μέλλον. Γίνεται μια αξιολόγηση της τεχνολογίας με την παρουσίαση των προσδοκιών των ανθρώπων και επιχειρήσεων γι’ αυτήν, των αιτιών των φόβων που μπορεί να υπάρχουν και των ηθικών προεκτάσεων της ευρείας εφαρμογής της. Τέλος, γίνεται μια αναφορά στους κανονισμούς που υιοθετούνται για την τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό τον έλεγχο της. (EL)
Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2025. (EL)
Submitted by ΜΑΡΙΑ-ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΡΗΣΣΟΥ ([email protected]) on 2025-02-14T11:26:17Z No. of bitstreams: 3 license_rdf: 914 bytes, checksum: 24013099e9e6abb1575dc6ce0855efd5 (MD5) RissouMariaStylianiPe2025.pdf: 2299614 bytes, checksum: 67b3159014c5dbb4c386f58c97bf3ee3 (MD5) Πρακτικό Βαθμολόγησης.pdf: 171898 bytes, checksum: b4f9834b571bc03078405d3ab3cc143f (MD5) (EN)
Approved for entry into archive by Κυριακή Μπαλτά ([email protected]) on 2025-02-14T12:54:49Z (GMT) No. of bitstreams: 3 license_rdf: 914 bytes, checksum: 24013099e9e6abb1575dc6ce0855efd5 (MD5) RissouMariaStylianiPe2025.pdf: 2299614 bytes, checksum: 67b3159014c5dbb4c386f58c97bf3ee3 (MD5) Πρακτικό Βαθμολόγησης.pdf: 171898 bytes, checksum: b4f9834b571bc03078405d3ab3cc143f (MD5) (EN)
Made available in DSpace on 2025-02-14T12:54:49Z (GMT). No. of bitstreams: 3 license_rdf: 914 bytes, checksum: 24013099e9e6abb1575dc6ce0855efd5 (MD5) RissouMariaStylianiPe2025.pdf: 2299614 bytes, checksum: 67b3159014c5dbb4c386f58c97bf3ee3 (MD5) Πρακτικό Βαθμολόγησης.pdf: 171898 bytes, checksum: b4f9834b571bc03078405d3ab3cc143f (MD5) Previous issue date: 2025 (EN)


Impact (EL)
Threats (EL)
Regulations (EL)
Επιχειρήσεις (EL)
Applications (EL)
Επιδράσεις (EL)
Artificial Intelligence (EL)
Consumers (EL)
Businesses (EL)
Benefits (EL)
Οφέλη (EL)
Marketing (EL)
Τεχνολογία (EL)
Εφαρμογές (EL)
Opinions (EL)
Καταναλωτές (EL)
Technology (EL)
Κανονισμοί (EL)
Απόψεις (EL)
Απειλές (EL)

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (EL)

Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (ΠΕ) (EL)

Ανοιχτή πρόσβαση (EL)
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές (EL)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)