Στρατηγικές αντιμετώπισης της θυματοποίησης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Στρατηγικές αντιμετώπισης της θυματοποίησης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες

Τσιόλκα, Ευθυμία

Γουδήρας, Δημήτρης
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής

ΔΙΠ ΕΚΠ/13
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Greek

2009-03-17T07:44:34Z
2008


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής εργασίας αποδεσμεύτηκε μετά τις 13/6/2009



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)