Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών αθλητικών εταιριών: διερεύνηση συμπεριφορικών τάσεων στην Ελληνική πραγματικότητα

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών αθλητικών εταιριών: διερεύνηση συμπεριφορικών τάσεων στην Ελληνική πραγματικότητα

Δανιηλίδης, Θεόδωρος

Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανδρονικίδης, Ανδρέας

ΔΙΠ ΜΒΑ/19
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.

Electronic Thesis or Dissertation
Text


Greek

2008
2009-03-19T09:36:23Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)