Σε αυτή την εργασία πραγματευόμαστε την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών δίνοντας έμφαση στα τριδιάστατα παιχνίδια. Μελετούμε τη χρήση των μηχανών παιχνιδιών, οι οποίες αποτελούν τη βάση για τον προγραμματισμό όλων των σύγχρονων παιχνιδιών. Επιδεικνύουμε τις δυνατότητες μιας μηχανής παιχνιδιών, του jMonkeyEngine, αναπτύσσοντας ένα ολοκληρωμένο τριδιάστατο βιντεοπαιχνίδι. Τέλος, αξιολογούμε το παιχνίδι τόσο σε επίπεδο κώδικα όσο και σύμφωνα με τη γνώμη χρηστών.