Εκπαιδευτική παρέμβαση στον αυτισμό με στόχο την εκμάθηση δεξιοτήτων καθημερινής ζωής σύμφωνα με τις αρχές της δομημένης διδασκαλίας.

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Εκπαιδευτική παρέμβαση στον αυτισμό με στόχο την εκμάθηση δεξιοτήτων καθημερινής ζωής σύμφωνα με τις αρχές της δομημένης διδασκαλίας.

Αναστασιάδου, Ανδρονίκη

Μαυροπούλου, Σοφία
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής

Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.
Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.

Bachelor's Degree Paper
Text

TEACCH
Δομημένη εκπαίδευση
Αυτισμός


Ελληνική γλώσσα

2001
2014-10-29T16:48:24Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών

Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της εργασίας δεν έχει αποδεσμευτεί.



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.