Ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης για την ενίσχυση κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων (soft skills)

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Psepheda - Digital Library and Institutional Repository
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)

Development and evaluation of e-learning platform for enhancing soft skills.
Ανάπτυξη και αξιολόγηση πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης για την ενίσχυση κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων (soft skills)

Γιαννακίδου, Σοφία

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Παπαβασιλείου-Αλεξίου, Ιωάννα

Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η διερεύνηση της καταλληλότητας των συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης 2ης γενιάς για την ανάπτυξη των κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων. Διερευνήθηκαν οι αρχές σχεδίασης και οργάνωσης, σε ηλεκτρονικό περιβάλλον ασύγχρονης εκπαίδευσης (learning management system), για μαθήματα ανάπτυξης των κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων. Συγκεκριμένα διαμορφώθηκε διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον με στόχο άτομα που θέλουν να ενισχύσουν τις προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες για την εύρεση εργασίας ή για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Στη συνέχεια έγινε αξιολόγηση της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης στον τομέα των κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων, με αποτύπωση της πορείας των εκπαιδευόμενων σε τρία στιγμιότυπα μέσα στην εκπαιδευτική τους πορεία. Στην αυτοαξιολόγηση που έκαναν πριν παρακολουθήσουν το μάθημα, στην αξιολόγηση του μαθήματος όταν ολοκλήρωσαν το μάθημα, και στην επανάληψη της αυτοαξιολόγησης μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος. Η αποτύπωση έγινε μέσω δομημένου ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε για την καταγραφή της αξιολόγησης από τους εκπαιδευόμενους. Τα δεδομένα προέρχονται από την χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας μάθησης από ομάδες εκπαιδευόμενων σε επτά ευρωπαϊκές χώρες. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως μπορεί να είναι λειτουργική η εφαρμογή του e-learning στο εκπαιδευτικό αντικείμενο των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων παρά τις δυσκολίες που καταγράφηκαν σε επίπεδο ορισμού και αξιολόγησης. Η αποτίμηση της αποτελεσματικότητας μιας τέτοιας εφαρμογής χρειάζεται επιπλέον κριτήρια για την ποιοτική μεταβολή που μπορεί να προέλθει από ένα αντικείμενο μάθησης όπως οι προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες.
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.

Electronic Thesis or Dissertation
Text

Προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες
Ηλεκτρονική μάθηση


Greek

2014
2014-11-24T15:58:06Z


Πανεπιστήμιο Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)