Η αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: από τη σκοπιά των σχολικών συμβούλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Η αξιολόγηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: από τη σκοπιά των σχολικών συμβούλων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Τσανίδου, Χριστίνα
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Τσιότρας, Γεώργιος
Στη σημερινή εποχή, η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αποτελεί ίσως το βασικότερο ζήτημα που απασχολεί την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα. Από το σχολικό έτος 2013-2014 έχει αρχίσει η εφαρμογή του προγράμματος αξιολόγησης στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας, γεγονός που εμπλέκει πολλούς φορείς, στελέχη της εκπαίδευσης και φυσικά το εκπαιδευτικό δυναμικό .
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική αλλά και εμπειρική διερεύνηση της αναγκαιότητας και σπουδαιότητας της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και η καταγραφή των θέσεων και προτάσεων των Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διαμορφωθεί μια πρώτη εικόνα μέσω της εμπειρίας τους, η οποία θα παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα του προγράμματος και τις προτάσεις για βελτίωση της οργάνωσης της διαδικασίας της αξιολόγησης.