This item is provided by the institution :
Athens University of Economics and Business   

Repository :
PYXIDA   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημόσιες σχέσεις και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Public relations and social media (EN)

Ζούμπα, Έλλη (EL)

Καρδαράς, Δημήτριος (EL)
Σταυριανέα, Αικατερίνη (EL)
Σιώμκος, Γεώργιος (EL)

Text

2020-09-06 16:02:40
18-07-2019
2025-03-26T19:56:50Z


Το εργαλείο έρευνας αποτέλεσε ένα ερωτηματολόγιο με δυο νοητές ενότητες. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει πώς τα κοινωνικά μέσα έχουν μεταβάλλει και επηρεάσει τις παραδοσιακές πρακτικές των δημοσίων σχέσεων στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή .Δομή εργασίας: Κεφ.1: Δημόσιες Σχέσεις Κεφ. 2:Κοινωνικά Μέσα. Κεφ.3:Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνικά Μέσα. Κεφ.4:Μεθοδολογία Έρευνας. Κεφ.5:Αποτελέσματα Έρευνας. Κεφ.6: Συμπεράσματα (EL)
The tool's research was a questionnaire with two conceivable modules. The aim of the work is to explore how social media has altered and influenced traditional public relations practices in the modern digital age.Work structure: Chapter 1: Public Relations .Chapter 2:Social Media .Chapter 3:Public Relations and Social Media. 4:Research Methodology. Chapter 5:Research Results Chapter 6: Conclusions (EN)


Κοινό (EL)
Ενδιαφερόμενα μέρη (EL)
Δημόσιες σχέσεις (EL)
Κοινωνικά μέσα (EL)
Κοινωνικά δίκτυα (EL)
Public relations (EN)
Social media (EN)
Social networks (EN)
Public (EN)
Stakeholders (EN)

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
CC BY: Attribution alone 4.0




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)