Η επίδραση της στρατηγικής της καινοτομίας στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων του κλάδου των αλλαντικών στην Ελλάδα

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
International Hellenic University   

Αποθετήριο :
Institutional Repository of the International Hellenic University   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η επίδραση της στρατηγικής της καινοτομίας στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων του κλάδου των αλλαντικών στην Ελλάδα (EL)

Σοφαντζή, Ανδριάννα

Νόττα, Ουρανία

masterThesis

2022-01-29
2025-05-16T14:42:19Z


Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή της καινοτομίας σε επιχειρήσεις του κλάδου των τροφίμων και συγκεκριμένα του κλάδου των αλλαντικών στην Ελλάδα. Παρουσιάζεται βιβλιογραφική ανασκόπηση για τις έννοιες της καινοτομίας και γίνεται αναφορά στα προσδοκώμενα οφέλη από εφαρμογή καινοτομικών δραστηριοτήτων, καθώς και σε τυχόν ανασταλτικούς παράγοντες για την ανάπτυξη καινοτομίας. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ο κλάδος των αλλαντικών στην Ελλάδα κατά τα έτη 2010-2018. Στο ερευνητικό μέρος εξετάζεται η εφαρμογή της καινοτομίας σε επιχειρήσεις του κλάδου των αλλαντικών στην Ελλάδα μέσω ερωτηματολογίου. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου των αλλαντικών στην Ελλάδα αναπτύσσουν καινοτομικές δραστηριότητες που αφορούν κυρίως καινοτομία προϊόντων και διαδικασιών και λιγότερο άλλες καινοτομικές δραστηριότητες, ενώ οι μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις είναι πιο ανταγωνιστικές από τις μικρές και πολύ μικρές. (EL)
This paper examines the application of innovation in companies in the food sector and specifically in the sausage sector in Greece. A bibliographic review of the concepts of innovation is presented and reference is made to the expected benefits from the implementation of innovative activities, as well as to any inhibitory factors for the development of innovation. Τhe sausage industry in Greece during the years 2010-2018 is presented. The research part examines the application of innovation in companies in the sausage sector in Greece through a questionnaire. The data collected show that the companies in the sausage sector in Greece develop innovative activities that mainly concern product and process innovation and less other innovative activities, while large and medium enterprises are more competitive than small and very small ones. (EN)

Τεχνολογικές καινοτομίες (EL)
Λουκάνικα (EL)
Οργανωσιακή αλλαγή (EL)
Βιομηχανία και εμπόριο κρέατος -- Ελλάδα (EL)
Organizational change (EN)
Meat industry and trade -- Greece (EN)
Sausages (EN)
Technological innovations (EN)

Αλλαντικά (EL)
Καινοτομία προϊόντος (EL)
Καινοτομία διαδικασίας (EL)
Οργανωσιακή καινοτομία (EL)
Τομέας τροφίμων (EL)
Καινοτομία μάρκετινγκ (EL)
Καινοτομία (EL)
Innovation process (EN)
Innovation product (EN)
Sausages (EN)
Marketing innovation (EN)
Organizational innovation (EN)
Process innovation (EN)
Food sector (EN)

ΔΙΠΑΕ

Σχολή Γεωτεχνικών Επιστημών, Τμήμα Γεωπονίας

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.