see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)

Σαρημανώλη, Θεοδώρα

Βράνα, Βασιλική

Πτυχιακή εργασία

2013-05
2015-06-08T12:12:56Z
2024-09-27T16:15:37Z


Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο (EL)
Ορίζουμε σαν Επιχειρηματική Χρήση του Internet οποιαδήποτε δραστηριότητα γίνεται μέσα στο δίκτυο αυτό με σκοπό την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων και επιδιώξεων. Η επιχειρηματική χρήση του Internet χωρίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες, την Άμεση και την Έμμεση To Internet ως επικοινωνιακό μέσο επηρεάζει την ανάπτυξη και την αναβάθμιση της εμπορικής δραστηριότητας και αρχίζει καθημερινά να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της επικοινωνιακής δραστηριότητας των επιχειρήσεων, αλλά και των μεμονωμένων χρηστών. Διαφέρει από άλλα μέσα μαζικής επικοινωνίας ως προς τη δυνατότητα της αμφίδρομης επικοινωνίας. Είναι δεδομένο ότι με τη χρήση του Internet πολλά είναι εκείνα που θα αλλάξουν στο εμπόριο. Στα παρακάτω κεφάλαια της εργασίας θα αναλυθούν βασικές έννοιες όπως το ιντερνέτ, η διαφήμιση και τα ειδή της διαδικτυακής διαφήμισης, και επίσης θα παρουσιαστεί μια ερεύνα με τίτλο (Διαφήμιση στα social networks) και τα αποτελέσματα της. (EL)

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (EL)
Διαδίκτυο (EL)
Επιχειρήσεις (EL)
Κοινωνικά δίκτυα (EL)
659.14 (EL)
Διαδικτυακή διαφήμιση (EL)

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας (EL)

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)