Εφαρμογή των αρχών marketing από την ΣΕΡΓΑΛ Α.Ε.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Εφαρμογή των αρχών marketing από την ΣΕΡΓΑΛ Α.Ε. (EL)

Θεοδωρακοπούλου, Ιωάννα
Μανδηλαράς, Ισίδωρος

Μαντζάρης, Ιωάννης

Πτυχιακή εργασία

2005-10
2015-10-07T09:30:44Z
2024-09-27T16:06:57Z


Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο (EL)
Στην Ελλάδα η χρήση του μάρκετινγκ καθιερώθηκε τα τελευταία χρόνια και επιδιώκει τη μέγιστη δυνατή κάλυψη των ανθρώπινων αναγκών και επιθυμιών. Οι marketers καλούνται να μελετήσουν τις συμπεριφορές και τις προτεραιότητες των πελατών τους. Πρωταρχικός τους στόχος είναι να αυξήσουν τον αριθμό των προϊόντων, που καλύπτουν μια ορισμένη ανάγκη. Χωρίς τη λειτουργία του μάρκετινγκ δεν είναι δυνατή η καθιέρωση προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά. Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με το μάρκετινγκ στον κλάδο των γαλακτοβιομηχανιών και συγκεκριμένα με τη Σερραϊκή βιομηχανία γάλακτος (ΣΕΡΓΑΛ). Στόχος της είναι να υπογραμμίσει την αναγκαιότητα του μάρκετινγκ στην αγορά εργασίας, όσο και να εμβαθύνει στη λειτουργία της εταιρίας ΣΕΡΓΑΛ. (EL)

Βιομηχανικό μάρκετινγκ (EL)
Βιομηχανία γάλακτος (EL)
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (EL)
658.804 (EL)
ΣΕΡΓΑΛ Α.Ε. (EL)

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας (EL)

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.