Δημόσιες Βιβλιοθήκες και Κοινωνικά Δίκτυα: Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ ως μέσο πολιτιστικής ανάπτυξης στην επικοινωνιακή στρατηγική των βιβλιοθηκών.

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημόσιες Βιβλιοθήκες και Κοινωνικά Δίκτυα: Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ ως μέσο πολιτιστικής ανάπτυξης στην επικοινωνιακή στρατηγική των βιβλιοθηκών. (EL)

Κοτζαμπάση, Χρύσα (EL)

Γαρουφάλλου, Εμμανουήλ
Γαρουφάλλου, Εμμανουήλ (EL)

masterThesis
Μεταπτυχιακή εργασία (EL)
Master thesis (EN)

2021-03-31
2024-10-07T13:03:40Z
2023-08-29T11:31:39Z


Μεταπτυχιακή εργασία-Σχολή Κοινωνικών Επιστημών-Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας Αρχειονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης,2021 (α/α 12582) (EL)
Ως δημόσια βιβλιοθήκη χαρακτηρίζεται η βιβλιοθήκη η οποία απευθύνεται στο κοινό μιας πόλης ή μιας ορισμένης περιοχής, υποστηρίζεται από αυτό και είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος προορίζεται για κοινή χρήση, διότι υποστηρίζεται εξολοκλήρου από δημόσιες δαπάνες. Γενικότερα, δημόσιες βιβλιοθήκες παρατηρούνται στα περισσότερα έθνη του κόσμου και είναι πολύ σημαντική η ύπαρξη τους διότι υποδηλώνουν την ύπαρξη ενός μορφωμένου πληθυσμού. Οι δημόσιες βιβλιοθήκες επιτρέπουν την πρόσβαση όλων των πολιτών στην πληροφορία και οι λειτουργίες τους δεν διαφέρουν από αυτές των άλλων βιβλιοθηκών. Η διαφορά έγκειται στο υλικό που συλλέγεται και παρέχεται, καθώς οι δημόσιες βιβλιοθήκες μεριμνούν για γενικό υλικό σε όλα τα θεματικά πεδία αποφεύγοντας την διάθεση εξειδικευμένων τεκμηρίων, διότι απευθύνονται κατά βάση στο μέσο πολίτη. Σήμερα με την εξέλιξη της τεχνολογίας πολλές είναι οι δημόσιες και δημοτικές βιβλιοθήκες που παρέχουν στους χρήστες τους πρόσβαση από το διαδίκτυο. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται πόσο αναγκαίο είναι οι Δημόσιες Βιβλιοθήκες να υιοθετήσουν τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, για να πηγαίνουν όσο το δυνατόν με το ρεύμα της εποχής. Τα βασικά εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιούν είναι οι ιστοσελίδες τους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να γίνουν ανταγωνιστικές. Πρέπει να βρουν νέους τρόπους για να παρακινούν τους χρήστες να τις επισκέπτονται είτε διαδικτυακά είτε από κοντά ώστε να ισχυροποιήσουν τους δεσμούς της κοινότητας (EL)


Επικοινωνιακή στρατηγική (EL)
εργαλεία (EL)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (EL)
Δημόσιες βιβλιοθήκες (EL)
Ψηφιακό μάρκετινγκ (EL)
Ιστοσελίδες (EL)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών- Τμήμα Ββιβλιοθηκονομίας Αρχειονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών -Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας Αρχειονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.