see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Marketing and CRM (EN)

Πασχαλίδης, Θεόδωρος (EL)

Γκιούρης, Θεόδωρος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2024-10-07T13:37:30Z
2023-01-12
2024-07-10T22:36:01Z


Πτυχιακή εργασία - Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων, 2023 (α/α 13918) (EL)
The topics of marketing and CRM will be covered in this essay. We will examine the definition of marketing, the mix, and the types in the first chapter. The definition of CRM, its development, advantages and disadvantages, and its worth to both customers and businesses will all be examined in the second chapter. (EN)


Πελάτες (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Αξία του CRM (EL)
Εταιρείες (EL)
Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (EL)
Customers (EN)
Customer relationship management (EN)
Companies (EN)
Value of CRM (EN)
Marketing (EN)

English

Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης - Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων (EL)

Default License




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)