Αξιολόγηση παραγόντων που επηρεάζουν τον τύπο και την μορφή της συσκευασίας τροφίμων

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση παραγόντων που επηρεάζουν τον τύπο και την μορφή της συσκευασίας τροφίμων (EL)

Παπαντώνη, Ιφιγένεια
Φούκας, Παναγιώτης

Αηδόνης, Δημήτριος
Φωλίνας, Δημήτριος

Πτυχιακή εργασία

2018
2024-09-27T16:12:25Z
2019-03-19T14:59:25Z


Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο (EL)
Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η σημαντικότητα των παραγόντων της συσκευασία τροφίμων για τους τομείς- λειτουργίες του Μάρκετινγκ- Πωλήσεις, των Logistics, της Παραγωγής- Τεχνολογίας τροφίμων και της Περιβαλλοντικής- ΕΚΕ. Ο βασικός στόχος της είναι να προσδιοριστεί η αναγκαιότητα των χαρακτηριστικών της συσκευασίας τροφίμων στα παραπάνω τμήματα- λειτουργίες καθώς και αν οι ερωτώμενοι πιστεύουν ότι συνδέονται όλοι οι τομείς μεταξύ τους για την σωστή διαδικασία της συσκευασία τροφίμων. Επιπρόσθετα, χρίζει παρατήρησης τι επίδραση μπορεί να έχει η συσκευασία στον κάθε τομέα- λειτουργία ξεχωριστά καθώς και αν όλη η διαδικασία της συσκευασίας τροφίμων εξαρτάται άμεσα από όλους τους τομείς αυτούς. Επιπλέον, στην εργασία αυτή πρώτα παρουσιάστηκαν βασικές έννοιες και έρευνες σε θεωρητικό επίπεδο και έπειτα γίνεται η παρουσίαση του δείγματος που συλλέχθηκαν τα δεδομένα από την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων από επιχειρήσεις που παρασκευάζουν- συσκευάζουν τρόφιμα. Μετά, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που συλλέχθηκαν και γίνεται η ανάλυσή τους, όπως επίσης γίνεται η σύγκριση των θεωρητικών αποτελεσμάτων με τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων. Τέλος, αναλύεται και σχολιάζεται όλη η εργασία, ενώ τίθενται προτάσεις μελλοντικής έρευνας. (EL)
The subject of this paper is the importance of food packaging factors for the Marketing, Sales, Logistics, Production and Environmental-Corporate Social Responsibility (CSR) departments. It’s main objective is to determine the necessity of the food packaging characteristics in the above mentioned functional departments as well as whether the respondents believe that all departments are connected to the proper process of food packaging. Furthermore, it requires observation of what effect the packaging may have on each department separately and whether the entire process of food packaging depends directly on all departments. In addition, this paper at first presents basic concepts and researches at a theoretical level and then the collected data from the completion of the questionnaires by the food producing companies are presented. Then the results got analyzed and compared with the theoretical results mentioned earlier. Finally, all this work is analyzed and commented in detail while proposals for future research were made. (EN)

Factors (EL)
TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ (EL)
Συσκευασία (EL)
Marketing (EL)
688.8 (EL)
Παραγωγή (EL)
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Παράγοντες (EL)
Production (EL)
Packaging (EL)
Corporate Social Responsibility (EL)
TEICM::ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ (EL)
Logistics (EL)

Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας (EL)

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)