Διεύρυνση τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα: Χειμερινός τουρισμός

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Διεύρυνση τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα: Χειμερινός τουρισμός (EL)

Γελαστοπούλου, Αθανασία (EL)

Αβδημιώτης, Σπύρος (EL)

bachelorThesis
Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία (EL)
Bachelor thesis (EN)

2017-10-12
2022-04-13T11:49:39Z
2024-10-07T18:35:57Z


Πτυχιακή εργασία - Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας – Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2017 α.α. 8943 (EL)
Στην παρακάτω εργασία θα ερευνηθεί το θέμα της διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα. Θα αναλυθούν ζητήματα όπως η εποχικότητα του τουρισμού, καθώς και άλλα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα στο θέμα του τουρισμού. Επίσης, θα αναφερθούμε στον χειμερινό τουρισμό και όλες τις κατηγορίες του και φυσικά θα προτείνουμε τρόπους για το πώς η χώρα θα καταφέρει να προσελκύσει τουρίστες όλο το χρόνο. Προς το τέλος θα γίνει αναφορά στην περιοχή της ΒΑ Χαλκιδικής και στα πλεονεκτήματα της και φυσικά θα προτείνουμε τρόπους ανάπτυξης της περιοχής σε ένα προορισμό ιδανικό για επίσκεψη και τις 4 εποχές του χρόνου. Η Ελλάδα, αποτελεί αναμφισβήτητα έναν τουριστικό προορισμό ο οποίος προτιμάται από πολλούς ανθρώπους, ντόπιους και αλλοδαπούς για τις καλοκαιρινές διακοπές τους και όχι μόνο. Το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας είναι ο ήλιος, η θάλασσα και η φιλοξενία των κατοίκων της. Όλα αυτά συνθέτουν ένα πακέτο ιδανικό για καλοκαιρινές διακοπές και όμορφες εμπειρίες. Η Ελλάδα, όμως, έχει το προνόμιο της ποικιλομορφίας της και για αυτό το λόγο θα μπορούσε να αποτελέσει και προορισμό για χειμερινές διακοπές και να προσφέρει ό,τι συμπεριλαμβάνεται μέσα σε αυτές, δίνοντας στον επισκέπτη την ικανοποίηση που χρειάζεται από ένα ταξίδι κατά τους χειμερινούς μήνες. Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στα πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα αλλά και στα αδύναμα σημεία που εμποδίζουν την χώρα να αναπτυχθεί σε έναν προορισμό κατάλληλο για επίσκεψη όλο τον χρόνο. Αναλυτικότερα: • Στο πρώτο κεφάλαιο θα διατυπώσουμε τον ορισμό του τουρισμού και της τουριστικής εποχικότητας. • Στο δεύτερο κεφάλαιο θα πούμε λίγα λόγια για τον χειμερινό τουρισμό. • Στο τρίτο κεφάλαιο θα εξηγήσουμε κάποια είδη τουρισμού όπως ο συνεχής ο εποχικός ο μαζικός και θα αναφερθούμε στα προβλήματα που επιφέρει ο μαζικός τουρισμός σε μία περιοχή. • Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναλυθεί το πρόβλημα της εποχικότητας και το πόσο επηρεάζει τη χώρα μας • Στο πέμπτο κεφάλαιο θα εξηγήσουμε τι σημαίνει φέρουσα ικανότητα του τουρισμού, τι μετράμε με αυτόν τον δείκτη και ποια είναι τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν αν ξεπεραστεί η φέρουσα ικανότητα ενός προορισμού. • Στο έκτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε όλα τα εμπόδια που παρουσιάζονται στην προσπάθεια για άμβλυνση της τουριστικής εποχικότητας και θα προτείνουμε λύσεις που θα βοηθήσουν στην επίτευξη αυτού του στόχου. • Στο έβδομο κεφάλαιο θα αναφέρουμε μερικές από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν στην Ελλάδα και κατά συνέπεια να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες κατά τη χειμερινή περίοδο.Στο όγδοο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για τα ορειβατικά καταφύγια που διαθέτει η Ελλάδα και τις παροχές που προσφέρουν. • Στο ένατο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα χιονοδρομικά κέντρα της Ελλάδας καθώς και στις υπηρεσίες που προσφέρουν. • Στο δέκατο κεφάλαιο θα αναφέρουμε τους πιο δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς που διαθέτει η Ελλάδα. • Στο εντέκατο κεφάλαιο παρουσιάζονται δύο μελέτες περιπτώσεων χειμερινού τουρισμού που αφορούν και το εξωτερικό και την χώρα μας. • Στο δωδέκατο κεφάλαιο επικεντρωνόμαστε στην περιοχή της Β.Α Χαλκιδικής, στους δήμους που την αποτελούν και στους τουριστικούς πόρους που διαθέτει. Γίνεται μία παρουσίαση των προβλημάτων αλλά και των πλεονεκτημάτων της περιοχής με τη μέθοδο SWOT analysis και τέλος προτείνονται λύσεις για την άμβλυνση της τουριστικής εποχικότητας στην περιοχή. (EL)
In the following project we will concentrate in the issue of the widening of the touristic season in Greece. Issues such as seasonality of tourism, as well as other problems faced by the country in the field of tourism will be analyzed. We will also refer to winter tourism and all its categories, and of course we will suggest ways for the country to attract tourists throughout the year. In the end, we will refer to the area of ​​northern-eastern Chalkidiki and its advantages, and of course we will suggest ways of developing the area to a destination ideal for visiting all four seasons of the year. Greece is undoubtedly a tourist destination that is preferred by many people, locals and foreigners for their summer holidays and not only. The tourist product of Greece is the sun, the sea and the hospitality of its inhabitants. All these make up a package ideal for summer holidays and beautiful experiences. Greece, however, enjoys the privilege of its diversity and for this reason it could also be a destination for a winter holiday and offer what is included in it, giving the visitor the satisfaction he needs from a trip during the winter months. In this project we will refer to the advantages that Greece. has and the weak points that prevent the country from developing in a destination suitable for a visit all the time. More analytically: • In the first chapter we will formulate the definition of tourism and the problem of seasonality. • In the second chapter we will give a simple explanation for winter tourism. • In the third chapter we will explain some types of tourism such as the continuous seasonal and the massive and we will refer to the problems that mass tourism brings in one area. • In the fourth chapter will analyze the problem of seasonality and how much it affects our country • In the fifth chapter we will explain what is the ‘’bearing capacity of tourism’’, what we measure with this indicator and what problems can arise if the capacity of a destination is exceeded. • In the sixth chapter we will analyze all the obstacles presented in the effort to reduce the tourist seasonality and propose solutions that will help to achieve this goal. • In the seventh chapter we will mention some of the alternative forms of tourism that could be developed in Greece and thus attract more tourists during the winter season. • In the eighth chapter we will talk about the mountain shelters that Greece has and the benefits it offers. • In ninth chapter reference is made to the ski resorts of Greece as well as to the services they offer.In the tenth chapter we will mention the most popular winter destinations available to Greece. • In the eleventh chapter we present two studies of winter tourism cases that concern both our country and abroad. • In the twelfth chapter we focus on the area of ​​North Chalkidiki, its municipalities and its tourist resources. There is a presentation of the problems and the advantages of the area with the SWOT analysis and finally solutions are proposed for the mitigation of tourist seasonality in the area. (EN)


Τουρισμός (EL)
Χειμερινή περίοδος (EL)
Χειμερινός τουρισμός (EL)
Ελλάδα (EL)
Tourism (EN)
Greece (EN)
Winter season (EN)
Winter tourism (EN)

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας / Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (EL)

Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.