ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Οι σημερινές κοινωνικές, τεχνολογικές και οικονομικές συνθήκες της εποχής επιτάσσουν αλλαγές σε πολλούς τομείς. Ένα από αυτούς είναι και ο τομέας της Ανώτατης Εκπαίδευσης, ο οποίος τροφοδοτεί την αγορά και την κοινωνία με στελέχη ικανά να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις αυτές. Τα σημερινά Τριτοβάθμια Ιδρύματα προωθούν την επιστημονική γνώση μέσω της διδασκαλίας και παράγουν νέα γνώση μέσω της έρευνας. Η ανάγκη για κάλυψη των αναγκών έχει οδηγήσει στην ίδρυση πολλών Τριτοβάθμιων Ιδρυμάτων, που καθένα έχοντας ως στόχο του την αριστεία, προσπαθεί να προσελκύσει αξιόλογους καθηγητές και ερευνητές και τους ικανότερους φοιτητές. Προκειμένου να επιτευχθεί η αριστεία, τα Ιδρύματα στρέψανε την προσοχή τους στην ποιοτικότερη παροχή εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών, ώστε να διακριθούν ανάμεσα στα υπόλοιπα. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να ο βαθμός που το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος έχει καταφέρει να πετύχει την αριστεία, ακολουθώντας τις βασικές αρχές της διατήρησης της ποιότητας κυρίως μέσω της αξιολόγησης και ποια είναι η γνώμη του προσωπικού του Ιδρύματος για την προσπάθεια αυτή. Η έρευνα διενεργήθηκε με την αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε αξιολογούμενους και αξιολογητές. Τόσο οι αξιολογητές, όσο και οι αξιολογούμενοι συμφωνούν ότι πρόκειται για μια διαδικασία κυρίως τυπική που τα αποτελέσματα της λαμβάνονται υπόψιν στο βαθμό που ο αξιολογούμενος επιθυμεί. Η αξιολόγηση ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων αποτελεί μέσο παρακίνησης των υπαλλήλων. Αξιολογητές και αξιολογούμενοι επιθυμούν να υπάρχει σύνδεση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησής τους με τον μισθό και τη δυνατότητα προαγωγής τους.
(EL)
Μεταπτυχιακή εργασία--Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας--Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2018--9659
(EL)
ABSTRACT
Today's social, technological and economic conditions require changes in many areas. One of these is the Higher Education sector, which feeds the market and society with executives capable of meeting these requirements. Today's Higher Educational Institutions promote scientific knowledge through teaching and generate new knowledge through research. The need to meet the multiple needs has led to the establishment of many Higher Educational Institutions, each with the aim of excellence, trying to attract initially remarkable professors and researchers, and then the most capable students. In order to achieve excellence, the Institutions turned their attention to providing higher quality educational and administrative services to students and teachers in an effort to distinguish between the rest. This distinction is made through the evaluation and the conditions it sets. The purpose of this paper is to determine the extent to which the International Hellenic University has succeeded in achieving excellence, following the basic principles of quality preservation, mainly through the evaluation, and what is the opinion of the staff of the Foundation for this effort. The survey was conducted by sending an electronic questionnaire to evaluators and evaluators and the results that emerged show a convergence of views in most cases, while in some questions the answers are in the opposite direction.
(EN)