Οι λειτουργίες διοίκησης και μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών στο διαδίκτυο

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι λειτουργίες διοίκησης και μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών στο διαδίκτυο (EL)

Βάτης, Στυλιανός-Ευστράτιος (EL)

Παπαδιοδώρου, Γεώργιος (EL)

Άλλο (EL)
other (EL)
Thesis (EL)
Other (EN)

2024-10-07T20:18:29Z
2018-02-27T19:08:32Z
2013-10-24T12:33:09Z (EL)


Πτυχιακή εργασία -- Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας -- Τμήμα Λογιστικής, 2011 -- αα1871 (EL)
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι λειτουργίες της διοίκησης και του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών στο διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία θεωρητική προσέγγιση του τι είναι το μάνατζμεντ και ποιες είναι οι λειτουργίες του. Επιπρόσθετα, αναλύεται εκτενώς η συμβολή των λειτουργιών του μάνατζμεντ στην καλύτερη αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα ενός οργανισμού. Στην συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι λειτουργίες του μάρκετινγκ δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη λειτουργία της πώλησης και ειδικότερα στο μίγμα προβολής που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση προκειμένου να προσελκύσει και να διατηρήσει τους πελάτες της. Τέλος, παρουσιάζονται είκοσι εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών καθώς επίσης και οι λειτουργίες της διοίκησης και του μάρκετινγκ που αυτές διαθέτουν. (EL)

Internet marketing-Case studies (EL)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ-Μελέτες περιπτώσεων (EL)

Business administration (EL)
World Wide Web (EL)
Internet marketing (EL)
Food and beverage companies (EL)
Management (EL)
Marketing (EL)
Διαδίκτυο (EL)
Μάρκετινγκ διαδικτύου (EL)
Μάρκετινγκ (EL)
Διοίκηση επιχειρήσεων (EL)
Παγκόσμιος ιστός (EL)
Εταιρίες τροφίμων και ποτών (EL)
Internet (EL)
Ίντερνετ (EL)
Μάνατζμεντ (EL)

Greek





*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)