80 σ.
Η περίοδος της πανδημίας Covid-19 που διανύουμε, συνιστά συνολική απειλή για τον πληθυσμό και η αντιμετώπισή της συνεπάγεται ριζικές και απότομες αλλαγές στην ζωή όλων. Ένας από τους κλάδους που επηρεάζεται άμεσα από την πανδημία είναι ο εκπαιδευτικός. Το έργο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αποτελεί αναμφισβήτητα πρόκληση, καθώς καλούνται να αναλάβουν την ευθύνη τήρησης μέτρων έναντι της διασποράς του κορονοϊού σε μικρές ηλικίες, να προσαρμόζονται
στις συνεχής αλλαγές κάνοντας τα μαθήματα άλλοτε δια-ζώσης και άλλοτε με
τηλεκπαίδευση, ενώ αντιστοίχως αλλάζουν και τα ωράριά τους. Αυτό μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα μία συνεχή αβεβαιότητα, αποδιοργάνωση, επισφάλεια, άγχος και επιπλέον ευθύνες και φόρτο εργασίας, σε μία περίοδο που χαρακτηρίζεται ήδη από πρωτόγνωρες ψυχολογικές εντάσεις και έντονη δυσφορία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δώσει νέες πληροφορίες, διερευνώντας τα επίπεδα stress, άγχους και επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως αυτά διαμορφώνονται στην εποχή της πανδημίας Covid-19 στην Ελλάδα. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 50 συμμετέχοντες απ’ όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο που αναρτήθηκε περιελάβανε μία ενότητα καταγραφής κοινωνικο-δημογραφικών στοιχείων, ερωτήσεις κοινωνικο-συναισθηματικής στήριξης και ερωτήσεις που αφορούν την εργασία την περίοδο της πανδημίας Covid-19.
Βιβλιογραφία: σ. 74-80
The period of the Covid-19 pandemic that we are going through is a global threat to the population, and dealing with it entails radical and abrupt changes in everyone’s life. One of the sectors directly affected by the pandemic is the teacher. The work of primary education teachers is undoubtedly a challenge, as they are asked to take on the responsibility of complying with measures against the spread of the coronavirus at
a young age, to adapt to the constant changes by doing the lessons sometimes live and sometimes by distance-learning. While the timetables change accordingly their. This can result in constant uncertainly, disorganization, insecurity, stress and additional
responsibilities and workload, in a period already characterized by unprecedented psychological tensions and intense discomfort. The purpose of this research is to provide new information, investigating the levels of stress, anxiety and burnout of primary education teachers, as they are formed in the era of the Covid-19 pandemic in
Greece. 50 participants from all over Greece took part in the survey. The posted questionnaire included a socio-emotional support questions and questions related to work during the Covid-19 pandemic.