The perceptions of teachers, general and special education schools on the institution of the school nurse

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Democritus University of Thrace   

Αποθετήριο :
Repository of DUTH   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών, σχολείων γενικής και ειδικής αγωγής για τον θεσμό του σχολικού νοσηλευτή
The perceptions of teachers, general and special education schools on the institution of the school nurse

Ladopoulou, Aikaterini
Λαδοπούλου, Αικατερίνη

Kontogiorgis, Christos
Apostolopoulou, Maria - Venetia
Κωνσταντινίδης, Θεόδωρος
Κοντογιώργης, Χρήστος
Αποστολοπούλου, Μαρία - Βενετία
Konstantinidis, Theodoros

masterThesis

2024-10-29T10:48:05Z
2024-10-04


Βιβλιογραφία : σ. 43
The role of the school nurse in a school unit is multidimensional. The aim of this study is to investigate the perceptions of teachers who work in mainstream and special education school units regarding the necessity of the presence of the school nurse in the school units. The extent to which teachers' opinions differ based on the context in which they work is investigated. The qualitative research sample consists of 8 teachers, 5 of whom work in mainstream education and 3 in special education, who took part in personal semi-structured interviews. In addition, quantitative research is conducted. The sample of the quantitative research consists of 257 teachers, 192 of whom work in mainstream schools and 65 in special schools. A key conclusion that emerged from the research is that mainstream and special education teachers.
43 σ.
Ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή σε μία σχολική μονάδα είναι πολυδιάστατος. Επιδίωξη της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες γενικής και ειδικής αγωγής αναφορικά με την αναγκαιότητα της παρουσίας του σχολικού νοσηλευτή στις σχολικές μονάδες. Πραγματοποιείται διερεύνηση του βαθμού διαφοροποίησης των απόψεων των εκπαιδευτικών με βάση το πλαίσιο στο οποίο υπηρετούν. Το δείγμα της ποιοτικής έρευνας αποτελούν 8 εκπαιδευτικοί, 5 εκ των οποίων εργάζονται στη γενική αγωγή και 3 στην ειδική, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε προσωπικές ημι-δομημένες συνεντεύξεις. Επιπρόσθετα, πραγματοποιείται ποσοτική έρευνα. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας αποτελούν 257 εκπαιδευτικοί, 192 εκ των οποίων υπηρετούν σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής και 65 σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Βασικό συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα είναι ότι οι εκπαιδευτικοί γενικής και ειδικής αγωγής θεωρούν την παρουσία σχολικού νοσηλευτή στα σχολεία αναγκαία για την προαγωγή της υγείας στη σχολική κοινότητα. Παρόλα αυτά, αναδύονται ορισμένες διαφοροποιήσεις στις απόψεις τους με βάση το πλαίσιο στο οποίο εργάζονται οι οποίες προκύπτουν τις διαφοροποιήσεις στις ανάγκες των μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες γενικής ή ειδικής αγωγής.


Mainstream education
Γενική αγωγή
Ειδική αγωγή
School nursing
Special education
Σχολική νοσηλευτική
School nurses

Ελληνική γλώσσα

duth
Τμήμα Ιατρικής


Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.