Διερεύνηση δομικού συστήματος και πρόταση αποκατάστασης της στατικής επάρκειας των κτιρίων των Παιδαγωγικών Τμημάτων ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη

This item is provided by the institution :
Democritus University of Thrace   

Repository :
Repository of DUTH   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διερεύνηση δομικού συστήματος και πρόταση αποκατάστασης της στατικής επάρκειας των κτιρίων των Παιδαγωγικών Τμημάτων ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη

Κυτίνου, Βιολέτα
Kytinou, Violeta

Rousakis, Theodoros
Ρουσάκης, Θεόδωρος
Chalioris, Constantin
Καραγιάννης, Χρήστος
Karayannis, Chris
Χαλιορής, Κωνσταντίνος

masterThesis

2024-10-29T11:41:34Z
2016-03-29


Συνεπιβλέπων καθηγητής: Κωνσταντίνος Χαλιορής
175 σ.
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση δομικού συστήματος και πρόταση αποκατάστασης της στατικής επάρκειας των κτιρίων των Παιδαγωγικών Τμημάτων ΔΠΘ στην Αλεξανδρούπολη εφαρμόζοντας Ανελαστική Στατική Ανάλυση σύμφωνα με τις αντίστοιχες διατάξεις του ΚΑΝΕΠΕ. Καταρχάς, παρουσιάζονται οι βασικές αρχές αποτίμησης και ανασχεδιασμού σύμφωνα με τον ΚΑΝΕΠΕ και γίνεται σύντομος σχολιασμός της γενικότερης φιλοσοφίας του κανονισμού, που στηρίζεται στην ιδέα του σχεδιασμού με βάση την επιτελεστικότητα (Performance Based Design). Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στο είδος κα· τους τρόπους συλλογής των απαιτούμενων στοιχείων και πληροφοριών που αφορούν στο υπό μελέτη δόμημα, το εύρος και η ακρίβεια των οποίων καθορίζουν τη λεγάμενη «Στάθμη Αξιοπιστίας Δεδομένων» (Σ.Α.Δ.). Γίνεται η τεχνική περιγραφή του κτιρίου όπου παρουσιάζονται τα σχέδια του κτιρίου, οι διαστάσεις, οι οπλισμοί και τα υλικά του φέροντος οργανισμού καθώς και τα φορτία με τα οποία έγινε η κατασκευή του κτιρίου. Ακολουθεί η ανάλυση του εν λόγω δομικού συστήματος με την ανελαστική στατική μέθοδο του ΚΑΝΕΠΕ, προκειμένου να γίνει η αποτίμηση της φέρουσας ικανότητάς του. Από την ανάλυση προκύπτει ότι υπάρχει ανεπάρκεια των δομικών στοιχείων, κυρίως στο ισόγειο, με αποτέλεσμα να κρίνεται αναγκαία η ενίσχυσή τους. Η ενίσχυση του κτιρίου γίνεται με χρήση μανδυών οπλισμένου σκυροδέματος σε υφιστάμενα υποστυλώματα.
Βιβλιογραφία: σ. 78-85
The objective of the present dissertation is the investigation of the structural system and restoration plan of the buildings of Education Science Departments of DUTh in Alexandroupolis, applying non - linear static (pushover) analysis, as defined in the latest draft of the Greek Code for the Seismic Assessment and Rehabilitation of Buildings (KANEPE). Firstly, the general concept of the Code, which adopts the Performance Based Design, is presented. In particular, information needed for systematic assessment and rehabilitation of concrete buildings, general analysis and design assumptions and requirements, modeling and analysis procedures, acceptance criteria and rehabilitation measures for each component are mentioned. Thereafter the technical description of the case study building, which includes the building’s plans, dimensions, reinforcement and materials of the load bearing system, as well as the design loads, is presented. Afterwards, non - linear static procedure is applied in order to estimate the seismic performance of the building. The analysis leads to the conclusion that the structural system does not meet the current standards and needs strengthening, particularly in the ground level. The strengthening scheme of reinforced concrete jacketing around existing columns is selected and examined.


Κανονισμός Επεμβάσεων
Reinforced concrete jackets
Μανδύες ωπλισμένου σκυροδέματος
ΚΑΝ.ΕΠΕ.
Buildings--Repair and reconstruction
Ανελαστική στατική ανάλυση
Regulation of Interventions
Inelastic static analysis

Greek

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Επιστήμης Δομικών Κατασκευών
duth
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος


Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)