Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και μεθοδολογία προώθησης πωλήσεων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Democritus University of Thrace   

Αποθετήριο :
Repository of DUTH   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η περίπτωση του προϊόντος οικιακού φωτισμού ασφαλείας της Olympia Electronics
Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και μεθοδολογία προώθησης πωλήσεων

Μπουντακίδης, Γεώργιος

Δεν υπάρχει πληροφορία
Γεωργάκας, Κωνσταντίνος

bachelorThesis

2016-03-04T14:24:41Z
2007-09


119
Βιβλιογραφία σ. 108


New products--Marketing
Volatility
High technology--Marketing
Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας
Market segmentation
Τμηματοποίηση
Προώθηση προϊόντων
Μεταβλητότητα αγοράς

Ελληνική γλώσσα

duth
Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης


campus
Default License




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.