Η έννοια των μαθησιακών δυσκολιών στο λόγο των δασκάλων σε δύο ελληνικά σχολεία:πραγματικότητα ή κατασκευή;μια ερμηνευτική προσέγγιση

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Repository of UOI Olympias
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)

Η έννοια των μαθησιακών δυσκολιών στο λόγο των δασκάλων σε δύο ελληνικά σχολεία:πραγματικότητα ή κατασκευή;μια ερμηνευτική προσέγγιση (EL)

Τεστεμπασίδου, Ιωάννα (EL)

BENINCASA, LUCIANA
Τεστεμπασίδου, Ιωάννα (EL)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. (EL)
-

masterThesis

Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (EL)


Greek

2015


Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)