Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο - Στρατηγικές διαφήμισης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ολυμπιάς   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο - Στρατηγικές διαφήμισης (EL)

Καδίτη, Σοφία (EL)

Καδίτη, Σοφία (EL)
Αναγνωστάκης, Αριστείδης (EL)
Τάγκας, Περικλής (EL)

bachelorThesis

2023-10

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Μίγμα Μάρκετινγκ (EL)
Marketing mix (EN)

Ελληνική γλώσσα

Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (EL)
Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.