Ο τομέας της εκπαίδευσης επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την ταχεία εξάπλωση της τεχνολογίας. Η παρούσα εργασία εξετάζει την υπάρχουσα ακαδημαϊκή βιβλιογραφία για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση. Εμβαθύνει στην ανάλυση εκπαιδευτικού
λογισμικού που έχει σχεδιαστεί για παιδιά προσχολικής ηλικίας, διερευνώντας τα κριτήρια καταλληλόλητας και αξιολόγησης τέτοιου λογισμικού. Αναγνωρίζεται ο κρίσιμος ρόλος των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας στην αποτελεσματική ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα
εκπαιδευτικά προγράμματα, δίνοντας έμφαση στις στάσεις και τις αντιλήψεις τους για τη χρήση τους. Τέλος, παρουσιάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις για το πώς οι ΤΠΕ επηρεάζουν διαφορετικές πτυχές της ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας
(EL)