Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας με αξιοποίηση της χωρικής θέσης

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας με αξιοποίηση της χωρικής θέσης (EL)

Τσούτσο, Λάμπρης (EL)

Στύλιος, Χρυσόστομος (EL)
Τσούτσο, Λάμπρης (EL)
Λιάγκου, Βασιλική (EL)

bachelorThesis

2024


Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας υπονοείται από τον τίτλο, συγκεκριμένα αφορά την μελέτη και την υλοποίηση εφαρμογής στο Unity με χρήση της τεχνολογίας Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR - Augmented Reality) μέσω της χωρικής θέσης στο βυζαντινό κάστρο της Άρτας προκειμένου οι επισκέπτες να αποκτήσουν μια καλύτερη εμπειρία στο μέρος, να αλληλοεπιδράσουν και να μάθουν την ιστορία του κάστρου μέσω AR.Συγκεκριμένα ο χρήστης μέσω της εφαρμογής θα καθοδηγείτε στο μέρος και στα μνημεία και θα του παρέχονται επιπρόσθετες πληροφορίες για αυτό που βλέπει στον φυσικό κόσμο. Επίσης θα αναλύσουμε τις διαφορές του AR με τις άλλες Realiy τεχνολογίες που υπάρχουν (VR - Virtual Reality , MR - Mixed Reality, XR - Extended Reality) και θα αναλύσουμε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε όλα τα Reality.Τέλος, θα δούμε τους τρόπους και τις δυνατότητες που μας δίνει το Unity για την υλοποίηση της εφαρμογής βήμα-βήμα μέχρι την υλοποίηση της. (EL)
The topic of this thesis is implied by the title, specifically the study and implementation of an application in Unity using augmented reality (AR - Augmented Reality) technology through the spatial location in the Byzantine castle of Arta in order for visitors to gain a better experience in the place, interact and learn the history of the castle through AR.Specifically, the user through the application will be guided to the place and the monuments and will be provided with additional information about what he sees in the physical world. We will also analyze the differences between AR and the other Realiy technologies that exist (VR - Virtual Reality , MR - Mixed Reality , XR - Extended Reality) and we will analyze the advantages and disadvantages in all Reality. Finally, we will look at the ways and possibilities that Unity gives us to implement the application step by step until its implementation. (EN)

Κινητές συσκευές

Κινητές συσκευές (EL)
Επαυξημένη πραγματικότητα

Greek

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. (EL)
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)