Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση (EL)

Πανταζής, Σπύρος Χ. (EL)

Πανταζής, Σπύρος Χ. (EL)

journalArticle

2003


Η εισήγηση αυτή διαπραγματεύεται: α) την εννοιολογική προσέγγιση της διαθεματικότητας, τη μέθοδο εργασίας που ακολουθείται και τη σύνδεσή της με το σχεδίασμά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, β) την προοπτική της διαθεματικότητας για την προσχολική εκπαίδευση, γ) τα κνριότερα στάδια της παιδαγωγικής εργασίας διαθεματικού χαρακτήρα και τέλος δ) παρατίθεται ένα σχέδιο προγράμματος (Projekt) διαθεματικής προσέγγισης στο Νηπιαγωγείο. This paper is dealing with a) the meaning of the cross curricular thematic approach, the following work way and the connection to Curriculum planning, b) the perspective of interdisciplinary learning for the preschool education, c) the main stages of the interdisciplinary approach and finally d) is rnentioned a project of interdisciplinary learning in Kindergarten. (EL)

Διεπιστημονική θεώρηση στην εκπαίδευση (EL)

Διαθεματικότητα (EL)

Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003) (EL)

Greek

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών (EL)

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)