Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Έκτης Δημοτικού της πόλης των Ιωαννίνων, για τις αντιλήψεις που έχουν σε έννοιες της μηχανικής σε σχέση με τη νοητική ηλικία που έχει ο κάθε μαθητής. Η νοητική ηλικία προσδιορίστηκε με το ψυχομετρικό εργαλείο WISC-ΙΙΙ. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι υπάρχει μια γραμμική σχέση μεταξύ της νοητικής τους ηλικίας και του αριθμού των σωστών απαντήσεων που δίνει ο μαθητής. Τέλος, διερευνήθηκε η επιρροή στο τελικό αποτέλεσμα από τη νοητική ηλικία που προκύπτει από τη λεκτική και την πρακτική κλίμακα του WISC-ΙΙΙ.
(EL)