Μοντέλο συστημικού διδακτικού σχεδιασμού: μια διαφοροποιημένη διδακτική δυνατότητα με αξιοποίηση δεδομένων social marketing
(EL)
Μοσχοπούλου, Αικατερίνη
(EL)
Μοσχοπούλου, Αικατερίνη
(EL)
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
(EL)
Η επιστημονική θεώρηση του Διδακτικού Σχεδιασμού και του σχεδιασμού του Social Marketing δύναται να προκαλέσει μία μετανεωτερική προσέγγιση της διδακτικής διαδικασίας ικανή να συνθέσει μία νέα κατηγορία Διδακτικών Σχεδιασμών και ένα νέο Μοντέλο αντιπροσώπευσής της. Θεμελιώνει το μαθητικο- κοινωνιο- συστημικό Μοντέλο Διδακτικών Σχεδιασμών με εισηγούμενο εκπρόσωπό του το μοντέλο συστημικού διδακτικού σχεδιασμού, το οποίο θεμελιώνεται στη θεωρία των συστημάτων και του κριτικού κονστρουκτιβισμού. Η μελέτη περίπτωσης, ως μεθοδολογία έρευνας, συνέβαλε καθοριστικά στη διερεύνηση της λειτουργικότητάς του και στη διενέργεια της σχετικής έρευνας. Συμπεράσματα της έρευνας αυτής φανερώνουν πως το παρουσιαζόμενο μοντέλο αντιμετωπίζει τη διδασκαλία ως μία διαδικασία συν- εξέλιξης των παραμέτρων της, εντός και εκτός σχολικού χώρου, καθιστώντας τον εκπαιδευτικό σύνδεσμο συνεξέλιξης των διδακτικών παραγόντων και τον μαθητή συλλειτουργό της διδακτικής διαδικασίας.
(EL)