Αφηρημένη τέχνη: Η βιωματική της προσέγγιση στον βρεφονηπιακό σταθμό

This item is provided by the institution :
University of Ioannina   

Repository :
Repository of UOI Olympias   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αφηρημένη τέχνη: Η βιωματική της προσέγγιση στον βρεφονηπιακό σταθμό (EL)

Λουκά, Ευγενία (EL)

Γιωτάκη, Ίρις (EL)
Λουκά, Ευγενία (EL)

bachelorThesis

2012


Μέσα από την εργασία μας αρχικά θα γνωρίσουμε το παιδικό ιχνογράφημα, το περιεχόμενο του, θα κάνουμε μια μικρή ιστορική επισκόπηση και θα μάθουμε στοιχεία για την τέχνη που είναι χρήσιμα για τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους γενικότερα. Κύριος σκοπός μας είναι να δείξουμε πως η ζωγραφική είναι μία σοβαρή τέχνη και πως η διεξαγωγή της είναι σημαντική για την ανάπτυξη της φαντασίας των παιδιών. Παράλληλα αποκρυπτογραφούμε το ιχνογράφημα και παραθέτουμε τα βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας. Αναφέρουμε γνωστούς ζωγράφους με μεγάλη πορεία στον χώρο της τέχνης. Επισημαίνονται οι ομοιότητες και οι διαφορές τους καθώς επίσης και κάποια από τα έργα τους. Η ποιότητα της καλλιτεχνικής αγωγής που παρέχεται στα σχολεία μπορεί να κάνει τα παιδιά να αγαπήσουν την τέχνη της ζωγραφικής. Οι σωστές υποδομές, τα απαραίτητα υλικά και τα εργαλεία μπορούν να φέρουν τα παιδιά κοντά στον χώρο της τέχνης και μαζί με την καθοδήγηση του παιδαγωγού ώστε το παιδί πλέον να είναι σε θέση να δημιουργήσει. Σαν τελευταίο κομμάτι παρουσιάζουμε την βιωματική προσέγγιση της τέχνης, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Επιπροσθέτως, τονίζουμε την ενεργή συμμετοχή των παιδιών αλλά και τον ενθουσιασμό τους κατά τη διάρκεια της εργασίας. (EL)

Τέχνη και παιδιά (EL)

Αφηρημένη τέχνη (EL)
Kandinsky (EN)

Greek

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)