Η δυσλεξία μια θεωρητική προσέγγιση

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Ολυμπιάς   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η δυσλεξία μια θεωρητική προσέγγιση (EL)

Αρκολάκη, Αναστασία (EL)

Αρκολάκη, Αναστασία (EL)
Τσώλης, Δημήτριος (EL)

bachelorThesis

2003


To θέμα της πτυχιακής μου εργασίας είναι “Η δυσλεξία στη προσχολική ηλικία”. Επέλεξα το θέμα αυτό όχι μόνο γιατί μου κέντρισε το ενδιαφέρον αλλά επειδή ήθελα να ενημερωθώ καλύτερα γι’ αυτή τη μαθησιακή δυσκολία που αντιμετωπίζουν τα παιδιά. Πράγματι η ενασχόληση με την εργασία μου, μου έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη “ δυσλεξία”. Γνωρίζοντας πλέον τα ανησυχητικά συμπτώματα της δυσλεξίας που εμφανίζονται στην ανάπτυξη, στη συμπεριφορά και στην απόδοση του παιδιού, πιστεύω ότι στο μέλλον θα μπορέσω να βοηθήσω αποτελεσματικά παιδιά που παρουσιάζουν την μαθησιακή αυτή δυσκολία. Βασικό μέλημα για την επιτυχή αντιμετώπιση της δυσλεξίας είναι η έγκαιρη ενημέρωση των γονέων και η άψογη συνεργασία ανάμεσα στο παιδαγωγό και τους γονείς. Οι γονείς και ο παιδαγωγός είναι τα άτομα που πρέπει να παρέχουν στο παιδί ψυχολογική υποστήριξη και δεν πρέπει να το αφήσουν στη μοίρας του. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση, πρόληψη και επίβλεψη, γιατί με το να εθελοτυφλούμε στις μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού δεν οδηγούμαστε σε κανένα αποτέλεσμα. Εξάλλου όταν δε συμμετέχουμε στη λύση ενός προβλήματος, τότε συμμετέχουμε στη δημιουργία του. (EL)

Δυσλεξία (EL)

Μαθησιακές δυσκολίες (EL)

Ελληνική γλώσσα

Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας (EL)
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.