δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Ευθύμιο Λαμπρίδη, ο
οποίος αφιέρωσε λίγο από το πολύτιμο του χρόνο για να με βοηθήσει
σημαντικά τόσο στο ξεκίνημα της εργασίας μου δίνοντας μου
κατευθυντήρια γραμμή, όσο και στην σταδιακή επέμβαση με ουσιαστικές
συμβουλές για την βελτίωση της πτυχιακής μου εργασίας με θέμα
«Δυσλεξία».
Ήταν ένα θέμα που με έχει αγγίξει προσωπικά και ήθελα να ασχοληθώ
εις βάθος, όσο δηλαδή μου επιτρέπεται για να κάνω την πτυχιακή μου
εργασία. Ο σημαντικότερος όμως λόγος που επέλεξα το θέμα είναι ότι
και εγώ ανήκω σε αυτά τα παιδιά με την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα.
Είναι μια αδυναμία στην ικανότητα της γραφής, ανάγνωσης και
ορθογραφίας. Δεν είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Είναι μια αδυναμία πάνω
στο σχολικό επίπεδο όπου με την σωστή αντιμετώπιση, συνεργασία
γονέων-εκπαιδευτικών-ειδικού και την έγκαιρη διάγνωση η προσαρμογή
του παιδιού θα γίνει πιο ομαλή και θα συνεχίσει να κάνει όνειρα για την
μετέπειτα ζωή του. Γι αυτό πρέπει τα άτομα αυτά να τα περικλείουν με
αγάπη, να υπάρχει κλίμα εμπιστοσύνης, να τους δίνουν θάρρος και
εκτίμηση για να συνεχίσουν και να προσπαθήσουν να τα καταφέρουν. Τα
δυσλεκτικά παιδιά είναι έξυπνα παιδιά χωρίς κάποιο νοητικό πρόβλημα.
Μέσω αυτής της εργασίας θα αποκτήσω περισσότερα εφόδια για την
δουλειά μου, η οποία είναι βρεφονηπιαγωγός και θα ασχοληθώ με την
διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
(EL)
Δυσλεξία
(EL)
Ιατρική και Επιστήμες Υγείας ▶ Βασική Ιατρική Νευροεπιστήμες
(EL)
Επίκτητη Δυσλεξία
(EL)
Ελληνική γλώσσα
Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας
(EL)
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.