Υπολογισμός “κρύας ροής” εντός κυλίνδρου σε συμβατική τετράχρονη εμβολοφόρα μηχανή εσωτερικής καύσης

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Cold flow simulation within cylinder in a conventional four stroke internal combustion engine
Υπολογισμός “κρύας ροής” εντός κυλίνδρου σε συμβατική τετράχρονη εμβολοφόρα μηχανή εσωτερικής καύσης

Τιγκιρίδης, Λάζαρος


2019-07
2019-07-17T11:48:34Z


Κολοκοτρώνης Δημήτριος
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την μελέτη του πεδίου ροής για κρύα ροή σε τετράχρονη εμβολοφόρα μηχανή εσωτερικής καύσης. Οι υπολογισμοί πραγματοιποιήθηκαν με τη μέθοδο Computational Fluid Dynamics (CFD) με την χρήση του λογισμικού ANSYS FLUENT 18.2. Για την εξαγωγή αποτελεσμάτων μελετήθηκαν τέσσερα διαφορετικά σενάρια εισαγωγής του φρέσκου αέρα στον θάλαμο καύσης. Για την βέλτιστη εξαγωγή αποτελεσμάτων βασικό χαρακτηριστικό ήταν η δημιουργία κατάλληλου πλέγματος της γεωμετρίας της εμβολοφόρας μηχανής που μελετήθηκε. Σκοπός της μελέτης ήταν η εξαγωγή του διανυσματικού πεδίου της ταχύτητας, των τιμών της θερμοκρασίας και της πίεσης, αλλά και ο υπολογισμός της τυρβώδους κινητικής ενέργειας. Τα σενάρια διαφοροποιήθηκαν ως προς την ταχύτητα του στροφαλοφόρου άξονα (1500 rpm, 1000 rpm) και τις συνθήκες εισαγωγής φρέσκου αέρα στον κύλινδρο (0.5 bar, 1 bar). This diploma thesis deals with the study of the flow field for cold flow conditions in a four stroke internal combustion engine. The computations were conducted using the Computational Fluid Dynamics (CFD) method and more specifically the ANSYS FLUENT 18.2 software. Four different scenarios were studied. A key characteristic was the creation of a suitable mesh of the geometry of the piston engine studied. The purpose of the study was to extract the velocity vector field, temperature and pressure values, and calculate turbulent kinetic energy. The scenarios varied with the crankshaft speed (1500 rpm, 1000 rpm) and the fresh air inlet conditions (0.5 bar, 1 bar).


Υπολογιστική Ρευστοδυναμική – Computational Fluid Dynamics, Αλγόριθμος PISO – PISO Algorithm, Τυρβώδης Κινητική Ενέργεια – Turbetic Kinetic Energy, Πεδίο Ταχυτήτων – Velocity Field

Ελληνική γλώσσα

Τιγκιρίδης Λάζαρος





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.