Η προώθηση και η διαφήμιση προϊόντων μέσω των social media

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η προώθηση και η διαφήμιση προϊόντων μέσω των social media

Λαζαρίδης, Ιορδάνης
Φερεκιάδης, Γεώργιος

Βλάχβεη Ασπασία

Thesis

2024-03
2024-04-22T08:11:48Z


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως ερευνητικό στόχο την ανάλυση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) για την επίτευξη της προώθησης και της διαφήμισης των προϊόντων χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, στο πλαίσιο του οποίου χρησιμοποιήθηκε ως μεθοδολογία η βιβλιογραφική ανασκόπηση. Έτσι, για την επίτευξη του σκοπού η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διαχωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Αρχικά, λοιπόν, μελετάται η έννοια του Social Media Marketing, εξετάζοντας τα χαρακτηριστικά, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του, καθώς και τον ρόλο του στην αγορά. Ακολούθως, στο δεύτερο κεφάλαιο υπάρχει εστίαση στη ψηφιακή εμπειρία πελάτη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι στρατηγικές προώθησης σε αυτές τις πλατφόρμες και οι διάφορες μορφές περιεχομένου. Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο εξετάζει τους κρίσιμους παράγοντες που εντοπίζονται στον κόσμο των Social Media και εστιάζουν σε αυτούς που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών προώθησης και διαφήμισης, στις ψευδείς ειδήσεις και στη προστασία των καταναλωτών από τις παραπλανητικές πρακτικές του Social Media Marketing. Συνεπώς, λοιπόν, μέσα από αυτή την εκτενή ανάλυση των εν λόγω θεμάτων, υπάρχει η πεποίθηση πως προκύπτουν σημαντικά ευρήματα για την κατανόηση της σημασίας και των προκλήσεων που σχετίζονται με τη χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο πλαίσιο της προώθησης και διαφήμισης προϊόντων. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, αν και η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία φέρει κάποιους περιορισμούς, εκτιμάται πως αποτελεί σημαντική προσφορά στον τομέα του Digital Marketing και ακόμα πιο συγκεκριμένα του Social Media Marketing, αφού προσφέρει τόσο ακαδημαϊκή γνώση όσο και πρακτικές εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα των προωθητικών προσπαθειών στις πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων.


Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ψηφιακή εμπειρία πελάτη
Στρατηγικές Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Κριτικοί παράγοντες στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ελληνική γλώσσα

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Οικονομικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών





*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.