Αυτοαποτελεσματικότητα διδασκαλίας και μαθησιακό κλίμα

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αυτοαποτελεσματικότητα διδασκαλίας και μαθησιακό κλίμα (EL)

Ρέμπελου, Μαρία (EL)

Διγγελίδης, Νικόλαος (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)

bachelorThesis (EN)

2010
2015-01-05T21:44:30Z


Παρατηρήσεις έκδοσης: κακέκτυπες σελίδες. (EL)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετασθούν η αυτοαποτελεσματικότητα φοιτητών του ΤΕΦΑΑ κατά την πρακτική τους στα σχολεία, η ικανοποίηση τους από τα σχολεία της φυσικής αγωγής και η αντίληψη τους για τη σημαντικότητα του μαθήματος. Στην έρευνα συμμετείχαν ογδόντα ένα φοιτητές/ φοιτήτριες (47 αγόρια, 34 κορίτσια) του δευτέρου έτους σπουδών, ηλικίας 20 ετών περίπου. Για την αξιολόγηση των παραπάνω μεταβλητών χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα προσαρμοσμένα ερωτηματολόγια. Όλες οι κλίμακες είχαν αποδεκτούς δείκτες εσωτερικής συνοχής (α> .85). Ανάλυση διακύμανσης της κατεύθυνσης έδειξε στατιστικά σημαντικές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών όσον αφορά: α) την αυτοαποτελεσματικότητα, β) τη σημαντικότητα του μαθήματος, και γ) την ικανοποίηση από τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής. Τα κορίτσια είχαν υψηλότερα σκορ σε όλες τις παραπάνω κλίμακες, σε σύγκριση με τα αγόρια. Συνεπώς τα κορίτσια επέδειξαν μεγαλύτερη αυτοαποτελεσματικότητα και ικανοποίηση από τη πρακτική τους άσκηση στα σχολεία. (EL)

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)