STEAM με έμφαση στην νηπιακή ηλικία για ανάπτυξη χωρικής αντίληψης. Μέρος Α, Εργαλεία και εκπαιδευτική παρέμβαση. Μέρος Β, Σχεδιασμός και μεθοδολογία της έρευνας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας   

Αποθετήριο :
Ιδρυματικό Αποθετήριο Πανεπιστημίου Θεσσαλίας   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



STEAM με έμφαση στην νηπιακή ηλικία για ανάπτυξη χωρικής αντίληψης. Μέρος Α, Εργαλεία και εκπαιδευτική παρέμβαση. Μέρος Β, Σχεδιασμός και μεθοδολογία της έρευνας (EL)
Developing spatial awareness in Kindergarten through STEAM. Part A, Tools and teaching intervention. Part B, Research design and methodology (EN)

Γάλλου, Περσεφόνη Ν. (EL)
Καράμπαλη, Όλγα Β. (EL)

Κολοβρέκτης, Κωνσταντίνος (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Ξενάκης, Απόστολος (EL)

masterThesis (EN)

2023-02-20T09:59:13Z
2023



Ρομποτική -- Εκπαίδευση (EL)
Εκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτων -- Ελλάδα (EL)
Εκπαιδευτική τεχνολογία (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. (EL)
Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Παιδαγωγικό Τμήμα. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.