Investigating the relationship between STEM and economy education: views of STEM teachers and economists about the issue of climate change and risk

This item is provided by the institution :
University of Thessaly   

Repository :
University of Thessaly Institutional Repositoty   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διερευνώντας τη σχέση διδακτικής STEM και οικονομίας: απόψεις εκπαιδευτικών STEM και ειδικών οικονομολόγων επί θεμάτων κλιματικής αλλαγής και ρίσκου (EL)
Investigating the relationship between STEM and economy education: views of STEM teachers and economists about the issue of climate change and risk (EN)

Μελετίου, Βασιλική Γ. (EL)

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης (EL)
Σπηλιωτοπούλου, Βασιλική (EL)
Απροσδιόριστο/Unspecified (EL)

masterThesis (EN)

2023
2023-10-26T09:30:54Z



Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ (EL)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. (EL)

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (EN)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
free (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)