Evaluation of Learning of Bohr's Atomic Model and the Periodic Table via Innovative Didactic Interventions

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αξιολόγηση της Μάθησης του Ατομικού Πρότυπου Bohr και του Περιοδικού Πίνακα μέσω Καινοτόμων Διδακτικών Παρεμβάσεων (EL)
Evaluation of Learning of Bohr's Atomic Model and the Periodic Table via Innovative Didactic Interventions (EN)

Χαριστός, Νικόλας
Αδραμερινά, Κατερίνα
Κουταλάς, Βασίλης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-06


Η διδασκαλία της Χημείας στην Α' Λυκείου είναι κρίσιμη για την κατανόηση των βασικών επιστημονικών εννοιών και της επιστημονικής σκέψης των μαθητών. Οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας, συχνά αδυνατούν να ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και την ανάπτυξη βαθύτερης κατανόησης. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, αρκετοί εκπαιδευτικοί αναζητούν καινοτόμες προσεγγίσεις, όπως η παιχνιδοποίηση. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την αποτελεσματικότητα τριών διδακτικών παρεμβάσεων που συμπεριλαμβάνουν παιχνιδοποίηση και ψηφιακά μέσα, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διδακτικές μεθόδους. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καινοτόμες μέθοδοι μπορούν να αυξήσουν την κατανόηση και τη συμμετοχή των μαθητών, ενισχύοντας τη μαθησιακή τους εμπειρία. (EL)
Teaching of Chemistry in the first year of high school is crucial for students' understanding of fundamental scientific concepts and scientific thinking. Traditional teaching methods often fail to encourage active student participation and deeper comprehension. To address this, many educators seek innovative approaches, such as gamification. This study examines the effectiveness of three teaching interventions incorporating gamification and digital tools, compared to traditional teaching methods. The results indicate that innovative methods can enhance students' understanding and engagement, enriching their learning experience. (EN)


ψηφιακή τεχνολογία (EL)
διδακτικές παρεμβάσεις (EL)
ρομποτικά συστήματα (EL)
παιχνιδοποίηση (EL)
gamification (EN)
robotics systems (EN)
teaching interventions (EN)
digital technology (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)