see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Τα Παιδιά Σχεδιάζουν τις Υπαίθριες Τάξεις τους (EL)
Children Design Their Outdoor Classrooms (EN)

Λαΐου, Φεβρωνία
Γαλάνη, Αποστολία
Χατζαρά, Ειρήνη
Κουτουβέλη, Χριστίνα
Καρίκα, Θεοδώρα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-03


Η υπαίθρια εκπαίδευση και η μάθηση βάσει έργου αποτελούν καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που ενισχύουν την κριτική σκέψη, την συνεργασία και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, και παράλληλα προωθούν την αυτονομία και τη δημιουργικότητα των μαθητών/τριών. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την πρώτη φάση ενός προγράμματος σχεδιασμού υπαίθριων τάξεων, που εφαρμόστηκε στο 20ο ΔΣ Καλλιθέας-Ευάγγελος Γεωργής και ενθάρρυνε τη συμμετοχική μάθηση και την ενεργό εμπλοκή στη διαδικασία σχεδιασμού. (EL)
Outdoor education and project-based learning are innovative educational approaches that foster the development of skills such as critical thinking, collaboration, and environmental awareness. Through outdoor activities and hands-on projects, students enhance their autonomy, responsibility, and creativity. This paper presents an outdoor classroom design program, implemented with elementary school students in an urban area which promoted participatory learning, and active engagement in the design process. (EN)


υπαίθρια εκπαίδευση (EL)
μάθηση βάσει έργου (EL)
υπαίθριες τάξεις (EL)
project-based learning (EN)
outdoor education (EN)
outdoor classrooms (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)