Perceptions of Undergraduate Primary Education Students on the Use of ChatGPT in Teaching

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αντιλήψεις Προπτυχιακών Φοιτητών Δημοτικής Εκπαίδευσης για τη Χρήση του ChatGPT στη Διδασκαλία (EL)
Perceptions of Undergraduate Primary Education Students on the Use of ChatGPT in Teaching (EN)

Κώτσης, Κωνσταντίνος
Στ΄υλος, Γεώργιος
Παγιάτη, Μαρία Ελένη

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-04-06


Την τελευταία δεκαετία η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει μετατραπεί σε σημαντικό εργαλείο σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης. Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση υπόσχεται τον επαναστατικό μετασχηματισμό της διδασκαλίας και μάθησης. Ωστόσο, η δυναμική αυτή προσέγγιση έχει εγείρει ποικίλες αντιδράσεις και προβληματισμούς, ειδικά μετά την έλευση του ChatGPT. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις απόψεις των προπτυχιακών φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αναφορικά με την χρήση του ChatGPT ως εργαλείο αξιοποίησης των διδασκόντων εντός τάξεων. Τα ευρήματα της μελέτης αποκάλυψαν ότι η υιοθέτηση του ChatGPT από την φοιτητική κοινότητα βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Η έρευνα φιλοδοξεί να συνεισφέρει στη συζήτηση γύρω από τη θέση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, προκειμένου να ενισχυθεί η αποτελεσματική ενσωμάτωσή της στην παιδαγωγική πρακτική. (EL)
In the last decade, Artificial Intelligence has become an important tool in various fields, including education. The integration of Artificial Intelligence in education promises to revolutionize teaching and learning. However, this dynamic approach has raised various reactions and concerns, especially after the advent of ChatGPT. The present study examines undergraduate students’ perceptions of the Department of Primary Education, University of Ioannina, regarding the use of ChatGPT in the educational process and as a tool for teacher utilization within classrooms. The findings revealed that the adoption of ChatGPT by the student community is still at an early stage. The research aspires to contribute to the discussion around the role of AI in education to enhance the effective integration of AI into pedagogical practice. (EN)


Τεχνητή Νοημοσύνη (EL)
ChatGPT (EL)
Αντιλήψεις (EL)
προπτυχιακοί φοιτητές (EL)
Artificial Inteligence (EN)
perceptions (EN)
ChatGPT (EN)
undergraduate students (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Greek

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


1791-1281
Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; Τόμ. 14 Αρ. 1 (2025): 14o Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Συνόψεις (EL)
13th Panhellenic Conference on Didactics in Science and new Technology in Education; Vol. 14 No. 1 (2025): 14th Panhellenic Conference of Didactics in Science Education (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2025 Πανελλήνιο Συνέδριο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)