Chatbot εξατομικευμένης πληροφόρησης για παροχή πληροφοριών για λήψη υπηρεσιών

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Personalized information chatbot providing information for receiving services (EL)
Chatbot εξατομικευμένης πληροφόρησης για παροχή πληροφοριών για λήψη υπηρεσιών (EL)

Αλεξανδρόπουλος, Αθανάσιος

Σακκόπουλος, Ευάγγελος
Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης (EL)

Master Thesis (EL)

2022-12-13T09:03:53Z
2022-11-28
2022-11


The aim of this thesis is the implementation of a chatbot application which will be able to be used as a personalized information extraction tool. The application of this virtual assistant chatbot, will be able to get personalized information from a user and provide the appropriate information back, so the user can receive the service he/she requires, but also to guide the user for the finalization of this service. In the scope of this thesis, we will implement the scenario for a student at a university, to choose a thesis topic. In more detail, the university student will be able to visit the virtual assistant and through the questions of the chatbot and his answers, he will be able to receive the appropriate information required to be able to apply for the topic suggested by the chatbot, receive help with filling the application form needed from the university department and to receive information about the process the student has to follow, if there is a need to change the thesis topic. For the implementation of this work, we used different web technologies as well as AI from the Rasa Open Source platform. (EL)
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η δημιουργία ενός chatbot που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως εξατομικευμένο εργαλείο πληροφόρηση. Μέσω της ανάπτυξης μιας εφαρμογής ψηφιακού βοηθού (chatbot), το οποίο θα μπορεί να λάβει εξατομικευμένη πληροφόρηση από ένα χρήστη και να του παρέχει σχετική πληροφόρηση για τη λήψη της συγκεκριμένης υπηρεσίας που αναζητά αλλά και καθοδήγηση για την επίτευξη της. Στο πλαίσιο της εργασίας παρουσιάζεται το σενάριο ανάληψης πτυχιακής εργασίας από φοιτητές του πανεπιστήμιου. Συγκεκριμένα, ο εκάστοτε φοιτητής, θα μπορεί να επισκεφτεί τον ψηφιακό βοηθό και μέσα από ερωτήσεις που θα του κάνει ο ψηφιακός βοηθός και τις απαντήσεις που θα του δώσει, ο χρήστης θα λάβει την απαραίτητη πληροφορία για τη δήλωση του θέματος που του προτείνεται από τον ψηφιακό βοηθό, βάση της επιθυμίας που δηλώνει ο χρήστης, θα μπορεί να λάβει βοήθεια για τη συμπλήρωση της δήλωσης που πρέπει να κάνει στη γραμματεία του τμήματος και τέλος να λάβει ενημέρωση με τη διαδικασία που ισχύει για να προχωρήσει σε αλλαγή θέματος πτυχιακής εργασίας. Για την υλοποίηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν διάφορες τεχνολογίες διαδικτύου όπως και μηχανικής μάθησης μέσω της τεχνολογίας Rasa Open Source. (EL)


Personalized assistant (EL)
Virtual assistant (EL)
NLU (EL)
Bot (EL)
Chatbot (EL)
Rasa (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής (EL)

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)