Η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση ως διαμορφωτικός παράγοντας στο κύκλωμα της ναύλωσης

This item is provided by the institution :
University of Peiraeus   

Repository :
Dione   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση ως διαμορφωτικός παράγοντας στο κύκλωμα της ναύλωσης (EL)

Νίχλος, Κωνσταντίνος - Ραφαήλ

Παντουβάκης, Άγγελος
Ναυτιλία (EL)

Master Thesis (EL)

2015
2016-08-31T08:37:15Z


The purpose of this study is to analyze the remote service freight forwarder as a key factor in the circuit of the charter. The methodology of the project was based on conducting primary and secondary research. Primary research was qualitative and was conducted using the interview as a basic tool. Secondary research was conducted through searching literature in books, articles in magazines, and on official websites about current market conditions, recent developments in the cost of shipping services, recent trends and implications and perspectives on service of the freight forwarder as a key factor in chartering. The main findings of the study showed that today shipping is on a decline due to industrial and consumer crisis. Moreover, the imbalance between demand and supply, which as the years go by shows more and more differentiation, that increased supply and reduced demand justifies the industry crisis. (EL)
Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να αναλύει την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του ναυλομεσίτη ως διαμορφωτικός παράγοντας στο κύκλωμα της ναύλωσης. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη διεξαγωγή πρωτογενούς και δευτερογενούς έρευνας. Η πρωτογενής έρευνα που διεξήθχη ήταν ποιοτική χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο τη συνέντευξη. Η δευτερογενής έρευνα διεξήχθη μέσα από την αναζήτηση βιβλιογραφίας σε βιβλία, άρθρα σε περιοδικά, αλλά και σε επίσημους διαδικτυακούς τόπους σχετικά με τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς, τις πρόσφατες εξελίξεις στο κόστος των ναυτιλιακών υπηρεσιών, τις πρόσφατες τάσεις και τις επιπτώσεις και τις προοπτικές στην εξυπηρέτηση του ναυλομεσίτη ως διαμορφωτικός παράγοντας στο κύκλωμα της ναύλωσης. Τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν ότι σήμερα η ναυτιλία βρίσκεται σε ύφεση εξαιτίας της βιομηχανικής και καταναλωτικής κρίσης. Παράλληλα, η ανισομέρεια μεταξύ ζήτησης και προσφοράς, η οποία όσο περνούν τα χρόνια παρουσιάζει όλο και περισσότερη διαφοροποίηση, δηλαδή αυξημένη προσφορά και μειωμένη ζήτηση, δικαιολογεί την κρίση του κλάδου. (EL)


Ναυλαγορά (EL)
Ναυτιλιακή οικονομική (EL)
Service freight forwarder (EL)
Εξυπηρέτηση του ναυλομεσίτη (EL)
Ναυτιλιακές υπηρεσίες (EL)
Freight market (EL)
Shipping services (EL)

Πανεπιστήμιο Πειραιώς (EL)

Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών (EL)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)