Ανάλυση προσφοράς και ζήτησης εκπαιδευτικών υπηρεσιών : ο ρόλος της τεχνολογίας και νέες μορφές εκπαίδευσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Ανάλυση προσφοράς και ζήτησης εκπαιδευτικών υπηρεσιών : ο ρόλος της τεχνολογίας και νέες μορφές εκπαίδευσης

Ιωακειμίδη, Μαρία Ν.

Η παρούσα διατριβή εξετάζει την επίδραση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην οικονομία ενός κράτους και μελετά διεξοδικά τους παραδοσιακούς εκπαιδευτικούς φορείς στον πανεπιστημιακό χώρο, καθώς και τους φορείς παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που χρησιμοποιούν νέες σύγχρονες τεχνολογίες, προσδιορίζοντας παράλληλα τις διαφορετικές εισροές και εκροές των δύο συστημάτων δημιουργίας ανθρωπίνου κεφαλαίου υπό τη μορφή αποφοίτων πανεπιστημίου. Στόχος της είναι να διερευνήσει ποιο σύστημα παρέχει τη μέγιστη απόδοση της επένδυσης στην εκπαίδευση και ποια προσέγγιση θα πρέπει να θεωρείται από τους εκπαιδευτικούς φορείς, τους πολιτικούς και τους οικονομολόγους, η πλέον βιώσιμη μελλοντικά. Μέχρι σήμερα, πολλά έχουν ειπωθεί σχετικά με τις δυνατότητες αλλά και τις αδυναμίες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που παρέχεται μέσω των νέων σύγχρονων τεχνολογιών. Εντούτοις, είναι σαφές ότι τόσο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όσο και οι φοιτητές δεν γνωρίζουν επαρκώς τον τρόπο αποτελεσματικής αξιοποίησης των ευκαιριών που προσφέρουν οι τεχνολογίες αυτές, γεγονός που οφείλεται στην έλλειψη πληροφοριών ή ακόμη, μερικές φορές, και σε προκατάληψη. Τούτο έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τομέα του σχεδιασμού, του προϋπολογισμού και του συντονισμού των προγραμμάτων της εκπαίδευσης, σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Επομένως, η εξέταση του ζητήματος αυτού αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Κύριος σκοπός της παρούσας διατριβής είναι αφενός να εξετάσει, από την πλευρά των φοιτητών–σπουδαστών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποτελεσματικότητα της επένδυσης (ή κόστος ωφελείας) στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, λαμβάνοντας υπόψη και τις διάφορες τεχνολογίες που την καθιστούν δυνατή, και αφετέρου να τη συγκρίνει με την αποδοτικότητα της επένδυσης στις παραδοσιακές μεθόδους μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (πανεπιστήμιο ή κολέγιο).

Doctoral Thesis

Εκπαίδευση Ανώτατη -- Οικονομικές απόψεις
Εκπαίδευση από απόσταση
Εκπαίδευση -- Τεχνολογία


Ελληνική γλώσσα

2009-04-08T06:28:02Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.