Η περιβαλλοντική προστασία ως στοιχείο ποιότητας των λιμενικών υπηρεσιών : οι επιπτώσεις στο λιμενικό marketing. Η περιπτωση του Πειραιά

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)

Η περιβαλλοντική προστασία ως στοιχείο ποιότητας των λιμενικών υπηρεσιών : οι επιπτώσεις στο λιμενικό marketing. Η περιπτωση του Πειραιά

Χαρμανίδου, Παναγιώτα

Τα λιμάνια αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας και των μεταφορικών δικτύων, με ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. Στο παρόν κείμενο γίνεται αναφορά σε περιβαλλοντικά ζητήματα, και πως ένα λιμάνι συμμετέχει στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Γίνεται μία σύντομη αναφορά σε κάποιους σχετικούς και θεσμοθετημένους κανόνες. Η περιβαλλοντική προστασία μπορεί να εισηχθεί στα ποιοτικά χαρακτηριστικά μιας υπηρεσίας. Η βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών συντελεί στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας των λιμένων. Μέχρι σήμερα, τα κύρια ποιοτικά χαρακτηριστικά που θεωρούσαμε ότι είναι ικανά να μεταβάλουν την ανταγωνιστικότητα ενός λιμανιού, είναι η ταχύτητα εξυπηρέτησης φορτίου και η ασφάλεια τόσο ως προς την ανθρώπινη ζωή όσο και ως προς το περιβάλλον και το φορτίο. Αυτά τα στοιχεία, σαφώς και είναι οι βασικότεροι παράγοντες που θα κάνουν ένα λιμάνι ανταγωνιστικό σε συνδυασμό με τη θέση του φυσικά στην εφοδιαστική αλυσίδα. Με τα νέα δεδομένα όμως, η λιμενική αγορά, εξελίσσεται πάρα πολύ γρήγορα και σε συνδυασμό με την τεχνολογία όλο και περισσότερα λιμάνια βρίσκονται περίπου στο ίδιο επίπεδο με βάση αυτά τα κριτήρια. Κατά συνέπεια, οι λιμενικές επιχειρήσεις και το marketing αυτών θα πρέπει να παρουσιάσει νέα δεδομένα, νέες εξελίξεις, νέες τάσεις, και τι πιο σύγχρονο και επίκαιρο από την περιβαλλοντική προστασία. Στόχος λοιπόν είναι να εξεταστεί η αντίδραση των χρηστών ενός τερματικού στα ερεθίσματα περιβαλλοντικής προστασίας που μπορεί να θέσει το marketing ενός λιμανιού.

Master Thesis

Λιμάνια -- Διοίκηση και οργάνωση
Shipping -- Marketing
Πειραιάς -- Λιμάνι
Περιβάλλον -- Προστασία


Ελληνική γλώσσα

2011-04-08T07:18:51Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.