Εμπορευματοκιβώτια, λιμενική υποδομή και εμπορικό ισοζύγιο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Διώνη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)

Εμπορευματοκιβώτια, λιμενική υποδομή και εμπορικό ισοζύγιο

Τουτουτζή, Περσεφόνη Δ.

Σαμπράκος, Ευάγγελος

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες η σταθερή ανάπτυξη του θαλάσσιου εμπορίου έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Βέβαια η σπουδαιότητα των θαλάσσιων εμπορευματικών μεταφορών είναι εμφανής αφού κατέχουν την πρώτη θέση στις συνολικές εμπορευματικές μεταφορές, λόγω των πλεονεκτημάτων που θα αναφερθούν στα κεφάλαια της παρούσας εργασίας. Βασικός παράγοντας για τη βελτίωση και την εξέλιξη των εμπορευματικών μεταφορών διαδραματίζουν, η πρόοδος των ηλεκτρονικών μέσων, τα Logistics και τα εμπορευματικά κέντρα. Συγκεκριμένα, ο εκσυγχρονισμός των λιμένων και των τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων καθορίστηκε από την εκδήλωση των συνδυασμένων μεταφορών μέσα από τη συνεχώς αυξανόμενη διάδοση της χρήσης των υπηρεσιών Logistics. Η δομή της ναυτιλιακής αγοράς συνεχώς εξελίσσεται με ολοένα νέες δραστηριότητες από την πλευρά των μεταφορέων αλλά και νέων εξειδικευμένων τερματικών σταθμών, από την πλευρά των διαχειριστών. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των υποδομών και λειτουργιών των τερματικού σταθμού των εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού του Πειραιά και μελετώνται οι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την εξέλιξη τους. Η εργασία, μέσα από τα στατιστικά στοιχεία που παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία, αποσκοπεί στην αντικειμενική ανάλυση του κλάδου των εμπορευματοκιβωτίων. Συμπερασματικά παρόλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το λιμάνι του Πειραιά ως προς τους τερματικούς σταθμούς των εμπορευματοκιβωτίων, υπάρχουν προοπτικές εξέλιξης αυτών των τερματικών σταθμών μέσα από συντονισμένες δράσεις και ενέργειες, ώστε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις μεταφορές, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του μεγαλύτερου υπό κατασκευή εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.
Over the past two decades, the steady growth of maritime trade has resulted in an increase of container ships. The importance of maritime freight is crucial after their first rank in total freight transport, because of the benefits mentioned in the chapters of this work. A key factor for improvement and development of goods transport is the progress of electronic media, the Logistics and the freight centers. The structure of the shipping market continues to be evolved with more new activities on the part of carriers and the new specialized terminals, on the part of managers. The aim of this thesis is the analysis of sea freight and the importance of the port of Piraeus, due to its strategic position in the modern geography of transportation: a key gateway cargo center, basically from Asia to Europe and globally as a major hub of supply lines. Specifically examines the infrastructure and operations of ports and container terminals and studies the factors that can affect their evolution. The work of this paper through the statistics that are presented aims at an objective analysis of this discipline. In conclusion despite the problems that the port of Piraeus has in comparison to the terminals of other ports for containers, these obstacles are dealt with the new technologies and there are excellent prospects for these terminals through concerted actions and efforts in order to play an important role in transportation, coupled with the development of larger freight center under construction in Thriasio.

Master Thesis

Εμπορευματοκιβώτια
Λιμάνια -- Διοίκηση και οργάνωση
Θαλάσσιες μεταφορές
Λιμάνια -- Πειραιάς (Ελλάδα)


Ελληνική γλώσσα

2014-04-09T11:42:27Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.