Ιστοσελίδα εκμάθησης ιστορίας Α' τάξης Γυμνασίου

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)

Ιστοσελίδα εκμάθησης ιστορίας Α' τάξης Γυμνασίου

Παπαχρήστου, Βαρβάρα Μ.

Βίρβου, Μαρία

Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός δυναμικού συστήματος για την εκμάθηση του μαθήματος της Ιστορίας της Α’ τάξης Γυμνασίου. Η εφαρμογή αποτελείται από τη θεωρία του μαθήματος, καθώς και τις αντίστοιχες ασκήσεις με διάφορους βαθμούς δυσκολίας. Υπάρχουν τρία επίπεδα δυσκολίας (Επίπεδο 1 : Εύκολο, Επίπεδο 2 : Μέτριο, Επίπεδο 3 : Δύσκολο). Χρήστες του συστήματος αποτελούν μαθητές και καθηγητές. Ο μαθητής κατά την πρώτη του επαφή με το σύστημα συμπληρώνει ένα αρχικό τεστ και σύμφωνα με τον αριθμό των σωστών απαντήσεων κατατάσσεται στο αντίστοιχο επίπεδο δυσκολίας. Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να μεταπηδήσει επίπεδο, εφόσον ολοκληρώσει όλες τις ασκήσεις του τρέχοντος επιπέδου. Όταν ο μέσος όρος βαθμολογίας του μαθητή κυμαίνεται από 0 έως 33 % τότε κατατάσσεται στο Επίπεδο 1, από 34 έως 66 % στο Επίπεδο 2, διαφορετικά στο Επίπεδο 3. Επιπλέον, ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να διαβάσει την αντίστοιχη θεωρία. Η θεωρία και οι ασκήσεις εισάγονται στο σύστημα από τον καθηγητή.

Master Thesis

Εκπαίδευση -- Πληροφορική
Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
Ιστορία -- Σπουδή και διδασκαλία (Μέση) -- Μεθοδολογία
Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή


Greek

2015-02-24T10:32:20Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)