Διοίκηση ολικής ποιότητας και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2000 (EN)

Διοίκηση ολικής ποιότητας και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες

Ιακωβίδης, Κωνσταντίνος Ι.

MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Χυτήρης, Λεωνίδας

Η κεντρική υπόθεση της παρουσίας εργασίας είναι ότι η ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης απόδοσης (περιλαμβανομένης της αξιολόγησης προσωπικού) εναρμονισμένων με τις διαδικασίες διαρκούς βελτίωσης, διαμορφώνουν μια συνολική στρατηγική για τις επιχειρήσεις. Προεκτείνοντας την ανωτέρω υπόθεση μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι μια βασική αιτία για το γεγονός ότι οι προσπάθειες που βασίζονται στην ΔΟΠ δεν καρποφορούν ή παράγουν απογοητευτικά αποτελέσματα, εντοπίζεται στην μη εναρμόνιση των συστημάτων διαχείρισης απόδοσης με τις αρχές της ΔΟΠ. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει τον ενδεικνυόμενο τρόπο για την διεξαγωγή της αξιολόγησης απόδοσης σε ένα περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, να διερευνήσει την τρέχουσα πρακτική που εφαρμόζεται για την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων σε δύο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, που εφαρμόζουν την φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και να προτείνει τροποποιήσεις στην τρέχουσα πρακτική που εφαρμόζεται για την αξιολόγηση της απόδοσης.

Master Thesis

Διοίκηση ολικής ποιότητας
Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση
Hotel management
Total quality management


Greek

2015-09-11T05:43:40Z
2000-05


Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)