δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Διοίκηση ολικής ποιότητας και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες
Ιακωβίδης, Κωνσταντίνος Ι.
MBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)
Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Χυτήρης, Λεωνίδας
Η κεντρική υπόθεση της παρουσίας εργασίας είναι ότι η ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης απόδοσης (περιλαμβανομένης της αξιολόγησης προσωπικού) εναρμονισμένων με τις διαδικασίες διαρκούς βελτίωσης, διαμορφώνουν μια συνολική στρατηγική για τις επιχειρήσεις. Προεκτείνοντας την ανωτέρω υπόθεση μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι μια βασική αιτία για το γεγονός ότι οι προσπάθειες που βασίζονται στην ΔΟΠ δεν καρποφορούν ή παράγουν απογοητευτικά αποτελέσματα, εντοπίζεται στην μη εναρμόνιση των συστημάτων διαχείρισης απόδοσης με τις αρχές της ΔΟΠ. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει τον ενδεικνυόμενο τρόπο για την διεξαγωγή της αξιολόγησης απόδοσης σε ένα περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, να διερευνήσει την τρέχουσα πρακτική που εφαρμόζεται για την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων σε δύο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, που εφαρμόζουν την φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και να προτείνει τροποποιήσεις στην τρέχουσα πρακτική που εφαρμόζεται για την αξιολόγηση της απόδοσης.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.