Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας: η περίπτωση της Tasty Foods.

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Dione
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2002 (EN)

Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας: η περίπτωση της Tasty Foods.

Πέππα, Βασιλική Σ.

Η εργασία αυτή μελετά την περίπτωση της εταιρείας Tasty Foods ως προς την οργάνωση και διοίκησή της. Αναλύει δηλαδή τη δομή και το στρατηγικό σχεδιασμό της, το εξωτερικό και

Master Thesis

Επιχειρήσεις
Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός


Greek

2003-05-23T11:14:36Z
2002-12-01T11:14:36Z
2006-04-03T11:56:02Z


Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)