Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας: η περίπτωση της Tasty Foods.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πανεπιστήμιο Πειραιώς   

Αποθετήριο :
Διώνη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικό μάνατζμεντ ελληνικής εταιρείας: η περίπτωση της Tasty Foods.

Πέππα, Βασιλική Σ.


2003-05-23T11:14:36Z
2002-12-01T11:14:36Z
2006-04-03T11:56:02Z


Η εργασία αυτή μελετά την περίπτωση της εταιρείας Tasty Foods ως προς την οργάνωση και διοίκησή της. Αναλύει δηλαδή τη δομή και το στρατηγικό σχεδιασμό της, το εξωτερικό και

Επιχειρήσεις
Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.